Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-25 14h16
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
1 Jaar geleden kreeg ik een aanbod of voorstel van Orange als Flybox gebruiker (zie bijlage) Komt er nog wat van of is het voorstel gecanceld? In ieder geval 4G internet op 1 adres gebruiken lijkt me een onlogisch voorstel. Je betaalt toch gewoon je abonnement? Nog andere klanten opmerkingen?
Ik overweeg over te stappen naar BASE voor mobiel internet en een 4G mifi router te gebruiken
Opgelost! Ga naar de oplossing.
OK dan is het duidelijk: na 8 jaar overstap naar BASE
+ Goedkoper: 300GB aan 29 euro ipv 28 euro voor 150 GB
+ Geen piek en daluren en overdracht data naar volgende maand.
Bye orange!
OK dan is het duidelijk: na 8 jaar overstap naar BASE
+ Goedkoper: 300GB aan 29 euro ipv 28 euro voor 150 GB
+ Geen piek en daluren en overdracht data naar volgende maand.
Bye orange!
Good, stay there
Het gras is niet altijd groener aan de andere kant. Maar soit, als BASE beter past bij jouw wensen..
Succes met de netwerkdekking van BASE 🙂
Gezien de screenshot vermoed ik niet dat dit snel wordt uitgerold. Heb er nog niks van gezien zelf. En de vermelde informatie lijkt me ook vreemd. Orange is onlangs begonnen met een sataliet abonnement voor gebieden zonder kabel. En tevens hebben we de migratie met VOO en HEY waardoor Orange reeds landelijke dekking heeft. Dus ik vermoed niet dat de Flybox nog veel prioriteit geniet, zeker niet met een straffe concurrent zoals Tadaam.