annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange flybox kopen als buitenlander

Topic gestart op: 23-05-22 19h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Ivor
Aspirant scout

Orange flybox kopen als buitenlander

Hallo,  

Zou voor mijn 2e verblijf in Belgie graag een Orange flybox kopen. Kan dat als Nederlander ? Als ik online wil bestellen op de Orange-site moet ik bijv.  het nummer van een Belgisch identiteitsdocument invullen. Dat heb ik uiteraard niet. Is er toch een mogelijkheid om een Flybox abo te bestellen ?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Ivor 

Zolang je geen Belgische kaart hebt of geen Belgische nationaliteit en dus hier niet woonachtig bent dan kan je geen abonnement afsluiten. Je dient te beschikken over een Belgische ID kaart. 

Wij als Belg kunnen ook niet in Nederland even binnen gaan in shop van KPN en daar een abonnement bestellen want wij hebben geen Nederlandse ID kaart of bankrekening nummer. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ivor
Aspirant scout

Het betreft een vakantieverblijf, ik ga er inderdaad niet echt wonen. Dan moet ik iets anders verzinnen. Scarlet abo bijv., dat schijnt wel te kunnen. Dank je wel Patrick

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ivor 

Zou mij raar lijken dat het daar wel kan , heb eens info gezocht maar kan het niet direct vinden. 

Als ze het daar wel doen dan lijkt het mij heel raar. Heb je ergens een link waaruit blijkt dat het wel kan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ivor
Aspirant scout

@patrick2 

Ik heb geen link maar diverse andere Nederlanders op het vakantiepark in Lanaken hebben internet (en TV) aansluitingen via bijv. Scarlet of Proximus in hun vakantiehuisjes. Dat ging verder zonder problemen volgens hun zonder Belgische ID's of bankrekeningen.....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen