annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange france

Topic gestart op: 28-04-23 08h35

Antwoorden: 2 antwoorden

Kris21
Gewaardeerd verkenner

Orange france

Vermits ik rregelmatig in Frankrijk verblijf waar geen wifi is vraag ik mij af of het niet interessanter is om ook een Frans abonnement te nemen om zo meer beschikbare data te hebben. Nu is 45 giga het Max voor 1 maand

Thnx voor antwoord

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

Als je mss 2 abbonementen zouw nemen aan een lagere tarrief doch doenbaar voor gebruik, heb je nogmaals voordeel want ze komen op je ene faktuur.

 

Ik zeg maar stel ik heb go extreme en betaal 33 euro per maand ervoor omdat ik een love pakket heb, en je neemt nog een go extreme, dan gaat er 14 euro nogmaals af van je rekening want het is een familypak dan geworden. Zo betaal je 19 euro + 33 euro voor 2 x go extreme unlimuted data. Met andere lagere abbonementen feloof ik dat de korting lager is.

Dit gewoon ter informatie, zo heb je een vaste prijs zonder verrassingen aan het einde van de maand.

 

MAAR ORANGE.FR en ORANFE.BE combineren, weet niet of dat mogelijk is, dat moet je wel mss best navragen.

Mvg

Helen1

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt hier eens rondneuzen Forfaits Mobiles 4G/5G : choisissez la qualité du réseau Orange

Misschien kun je je Extreme verlagen naar Intense dan

 

Leden met de meeste pluimen