Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-23 15h09
Antwoorden: 8 antwoorden
Awel heb een kontrakt van 2 jaar afgesloten. Nu ben al 5 Maaaanden bezig. Nog niet inorde. Na zoveel telefoons Vraag ik dat ik ander netwerk gaan. Dan zeggen ze er zijn kosten. WTF. Alles werkt halfse gat. En ma betalen ben 9maanden klant. 5 maanden betalen. En ze antwoorden alleen maar. Oke ik zal kijken Dossier is nog in behandeling bla bla bla. Komt die kabel ma maken ipv duketape
Beste,
Ik heb net hetzelfde voorgehad, bij mij lag het aan het toestel.
Eerst heb ik zelf geprobeert door mijn sim in een ander toestel te plaatsen en dat was geen probleem.
Het probleem lag bij het moederblad van de gsm, de luidspreker, radio en de tape.
Het toestel moet ook vaak geupload worden naar de nieuwste android versie. Dat was een tip van dynafix.
Mss kan dit helpen?
Maar probeer je simkaart in een ander toestel te zetten en dan weet je of je sim ok is of niet, of dat het aan het toestel ligt.
Veel moed
Helen1
Ps schrijf alles goed op en houw alles goed bij moest je je toestel afgeven want soms maken zei fouten en na 2 dagen was mijn toesrel weer stuk. En heb uiteindelijk een nieuwere model gekregen.
En nu belt er ene. Vertsa ze zelfs nie. Kwart nederlands. Zullen ze probleem oplossen
Versta u ook niet, @Bbb
Hier leest niemand van Orange mee - alleen klanten hier - ik ook
@Bbb goedenavond,
spijtig dit te lezen, maar jij schrijft ik versta ze niet awel
wat jij schrijft is ook géén perfect Nederland toch?
En leg nu eens uit in het Nederlands wat er eigenlijk aan de hand is.
Smartphone, laptop of op wat heb je géén aansluiting?