annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk geen 4g of niets

Topic gestart op: 05-05-23 15h09

Antwoorden: 8 antwoorden

Bbb
Aspirant verkenner

Geen netwerk geen 4g of niets

Awel heb een kontrakt van 2 jaar afgesloten.  Nu ben al 5 Maaaanden bezig.  Nog niet inorde.   Na zoveel telefoons   Vraag ik dat ik ander netwerk gaan. Dan zeggen ze er zijn kosten.  WTF.  Alles werkt halfse gat.   En ma betalen  ben 9maanden klant. 5 maanden betalen.  En ze antwoorden alleen maar.  Oke ik zal kijken   Dossier is nog in behandeling bla bla bla.  Komt die kabel ma maken ipv duketape 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Helen1
Ervaren genezer

Beste,

Ik heb net hetzelfde voorgehad, bij mij lag het aan het toestel. 

Eerst heb ik zelf geprobeert door mijn sim in een ander toestel te plaatsen en dat was geen probleem.

Het probleem lag bij het moederblad van de gsm, de luidspreker, radio en de tape. 

Het toestel moet ook vaak geupload worden naar de nieuwste android versie. Dat was een tip van dynafix.

Mss kan dit helpen?

Maar probeer je simkaart in een ander toestel te zetten en dan weet je of je sim ok is of niet, of dat het aan het toestel ligt.

Veel moed

Helen1

 

Ps schrijf alles goed op en houw alles goed bij moest je je toestel afgeven want soms maken zei fouten en na 2 dagen was mijn toesrel weer stuk. En heb uiteindelijk een nieuwere model gekregen.

0 pluimen
Bbb
Aspirant verkenner

En nu belt er ene.  Vertsa ze zelfs nie.  Kwart nederlands. Zullen ze probleem oplossen 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Versta u ook niet, @Bbb 

Hier leest niemand van Orange mee - alleen klanten hier - ik ook

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Bbb  goedenavond,

spijtig dit te lezen, maar jij schrijft ik versta ze niet awel

wat jij schrijft is ook géén perfect Nederland toch?

En leg nu eens uit in het Nederlands wat er eigenlijk aan de hand is.

Smartphone, laptop of op wat heb je géén aansluiting?

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen