Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 09h59
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste,
Orange heeft ons een offerte gemaakt voor 1 pack met 5 GSM mobiele-abonnementen. We waren niet akkord met de offerte maar Orange heeft toch contact genomen met ons vorig operator om een overdracht uit te voeren. En zo zijn wij sinds 2 dagen zonder netwerk. Wij zijn een medische dienst met urgenties...en kunnen niet werken. De artsen zijn sinds gisteren en vanacht niet bereikbaar. Ik heb contact genomen met Orange en uitendelijk hebben de Orange medewerker mij aangeraden om de simkaarten te gaan halen in een orange shop. Ik ben daar geweest en gedurende +/- 5u , waren wij daar aan het bellen voor een oplossing. Uitendelijk, geen oplossing. Wij hebben de 5 simkaarten die niet actieve ziin. Niemand kan ons bereiken en wij kunnen niemand bereiken. Ik hoop gewoon dat wij geen dode of ernstige gevallen gaan hebben. Orange is verwittigd. Wij zijn beu. 2 dagen en nacht aan het telefoon en Orange shop zonder oplossing. 5 dokters in "verplichte technische verlof" sinds 2 dagen. Dat is niet om te lachen. Ik hoop dat Orange dit gaat SNEL OPLOSSEN. Wij zijn nog altijd aan het wachten.
ik kan ook zeker adviseren om hier een dossier van te laten maken bij de ombutsdienst van de overheid: https://belmed.economie.fgov.be/belmed-web/FO00.xhtml
Zelf heb ik er ook een dossier van laten opmaken want de praktijken die orange dat zijn onwettig en is volgens mij bij nog vele anderen gaande. Ik begrijp niet dat orange zo kan blijven werken hoe ze nu bezig zijn.
bij mij van hetzelfde probleem.
Als je verder juridisch wil gaan of moet wil ik mijn verhaal er bij voegen.
Echt ongelofelijk dat ze denken dat dit zomaar kan.
Ik wacht nog op de reactie van Orange. Orange vermeldt een dossierte hebben geopend. Als ik de komendagen geen duidelijke reactie ontvang, zou ik geen andere keuze hebben dan juridische actie...vooral ails ik zie dat een van onze patient in het zienkenhuis was owv nalatigheid.
Orange moet duideleijk dat vermijden in de toekomst. 3 dagen en nachten zonder netwerk voor een medisch dienst ...kunnen wij dat niet toelaten. Wij hadden doden kunnen hebben.
MVG
Ik dacht ook nog aan vtm of dergelijke om ons verhaal te doen. Dit kan druk zetten en de nodige personen wellicht het zetje geven om er iets aan te doen...