annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdracht van 5 gsm-nummers ZONDER ons toestemming

Topic gestart op: 16-03-23 09h59

Antwoorden: 10 antwoorden

celestin
Gewaardeerd verkenner

Overdracht van 5 gsm-nummers ZONDER ons toestemming

Beste,

Orange heeft ons een offerte gemaakt voor 1 pack met 5 GSM mobiele-abonnementen. We waren niet akkord met de offerte maar Orange heeft toch contact genomen met ons vorig operator om een overdracht uit te voeren. En zo zijn wij sinds 2 dagen zonder netwerk. Wij zijn een medische dienst met urgenties...en kunnen niet werken. De artsen zijn sinds gisteren en vanacht niet bereikbaar. Ik heb contact genomen met Orange en uitendelijk hebben de Orange medewerker mij aangeraden om de simkaarten te gaan halen in een orange shop. Ik ben daar geweest en gedurende +/- 5u , waren wij daar aan het bellen voor een oplossing. Uitendelijk, geen oplossing. Wij hebben de 5 simkaarten die niet actieve ziin. Niemand kan ons bereiken en wij kunnen niemand bereiken. Ik hoop gewoon dat wij geen dode of ernstige gevallen gaan hebben. Orange is verwittigd. Wij zijn beu. 2 dagen en nacht aan het telefoon en Orange shop zonder oplossing. 5 dokters in "verplichte technische verlof" sinds 2 dagen. Dat is niet om te lachen. Ik hoop dat Orange dit gaat SNEL OPLOSSEN. Wij zijn nog altijd aan het wachten.

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
celestin
Gewaardeerd verkenner

Wijn´zijn nu op de 3de dag ZONDER NETWERK. Een medische dienst die niet bereikbaar is et die niemand kan bereiken. En Orange zegt NIETS ondanks uren aan de telefoon, uren bij Orage shop, emails, contactformulieren... Het is gewoon hallucinant. Het is bijna een gijzeling. 

celestin
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw oplossing geaccepteerd en de simkaarten gaan halen  bij OranheShop. maar de simkaarten zijn tot nu toe NIET ACTIEVE. Wij zijn niet bereikbaar en kunnen niet bereiken. 5 dokters zijn nu in "verplichte technische verlof" sinds 2 dagen. 2 dagen en nacht om de nummers te activeren...dat is toch niet te lang?

celestin
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw oplossing geaccepteerd en de simkaarten gaan halen  bij OranheShop. maar de simkaarten zijn tot nu toe NIET ACTIEVE. Wij zijn niet bereikbaar en kunnen niet bereiken. 5 dokters zijn nu in "verplichte technische verlof" sinds 2 dagen. 2 dagen en nacht om de nummers te activeren...dat is toch niet te lang?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@celestin 

Activeringen kunnen 48 uur duren en langer ook ligt aan het aantal wat er nu lopende is bij de provider , tenzij er een technisch probleem is maar daar niet van uit gaande. 

Steek je simkaarten wel in de toestellen en check af en toe eens , eventueel ook eens handmatig in het toestel bij de netwerken verbinding maken met een netwerk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
celestin
Gewaardeerd verkenner

@patrick2

De simkaarten zijn in de toestellen sinds 2 dagen met reguliere herchecken. Tot nu toe tonder netwerk. Wij zijn aan het wachten. Wij kunnen maar hopen om geen dode gevallen of iets ernstig te hebben. Het is gewoon ontverantwoord van Orange. 5 nummers van een medische dienst maar zo stoppen is echt gevaarlijk.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen