Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 09h59
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste,
Orange heeft ons een offerte gemaakt voor 1 pack met 5 GSM mobiele-abonnementen. We waren niet akkord met de offerte maar Orange heeft toch contact genomen met ons vorig operator om een overdracht uit te voeren. En zo zijn wij sinds 2 dagen zonder netwerk. Wij zijn een medische dienst met urgenties...en kunnen niet werken. De artsen zijn sinds gisteren en vanacht niet bereikbaar. Ik heb contact genomen met Orange en uitendelijk hebben de Orange medewerker mij aangeraden om de simkaarten te gaan halen in een orange shop. Ik ben daar geweest en gedurende +/- 5u , waren wij daar aan het bellen voor een oplossing. Uitendelijk, geen oplossing. Wij hebben de 5 simkaarten die niet actieve ziin. Niemand kan ons bereiken en wij kunnen niemand bereiken. Ik hoop gewoon dat wij geen dode of ernstige gevallen gaan hebben. Orange is verwittigd. Wij zijn beu. 2 dagen en nacht aan het telefoon en Orange shop zonder oplossing. 5 dokters in "verplichte technische verlof" sinds 2 dagen. Dat is niet om te lachen. Ik hoop dat Orange dit gaat SNEL OPLOSSEN. Wij zijn nog altijd aan het wachten.
Dat klinkt niet al te best en jammer dat er toch een fout gebeurd is dan.
Nu is het via deze weg niet mogelijk een oplossing te krijgen en de oplossing die er is ligt ook wat complexer dan even je nummer niet bij Orange te willen hebben.
Doordat die overdracht toch gebeurd is , tegen wil in of niet , zijn die nummers nu dus naar Orange aan het overgaan. Bij het nu besluiten het niet te doen gaat technisch gezien je nummers komen te vervallen , je kan niet zo maar even de nummers naar je oude provider terug zetten.
Nu dien je dus die activatie te doorlopen om na een paar dagen opnieuw naar je oude provider te gaan en daar terug een nummer overdracht aan te vragen. Daar doorgeven de simkaartnummers die je nu hebt op de Orange simkaarten.
Enkel op deze manier kun je op dit moment nog redden wat je wil , je gsm nummers. Doe je een abrupte stopzetting ben je alle 5 de nummers kwijt.
Het is jammer het zo te moeten formulieren enkel bij een nummer overdracht gaat het niet anders en zeker niet als de overdracht + activering al lopende is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |