annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem SIM

Topic gestart op: 16-01-24 07h01

Antwoorden: 3 antwoorden

Mario3
Aspirant verkenner

Probleem SIM

Wie kan mij helpen? Ik ben nu in Oeganda als reisleider aan het werk. Bij het plaatsen van Oegandese sim kaart heb ik per ongeluk sim 1 uitgevinkt. Ik kan deze niet meer aanvinken. Krijg steeds de boodschap dat ik sim moet plaatsen, maar deze zit erin. Deze werkt en is geactiveerd... maar ik kan sim 1 gewoon niet meer opzetten. Hij vindt de sim blijkbaar niet. Ook niet als ik Belg. Sim plaats. Heb al meermaals alles aan en uit gezet. Misschien moet ik iets aanpassen bij instellingen? Weet het niet meer... Dank voor alle hulp want heb nu wel problemen. Mario

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Mario3 een goedemorgen,

ga hier eens even lezen?

Klik op de blauwe hier.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Mario3
Aspirant verkenner

Hoi Josette.. dank voor je reactie. Sim kaart is getest op ander toestel.. simkaarten zijn ok. Probleem is dat gsm de sim niet kan vinden en dat ik sim 1 niet opnieuw kan aanzetten nadat ik deze per ongeluk had uitgezet. Groetjes uit Oeganda 

Josette
Wijze
Wijze

@Mario3  heb je het toestel ook al eens volledig afgezet en

daarna pas de kaart erin gestoken, dan pas opnieuw opstarten?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen