Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-20 11h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Goeiemiddag, even op deze manier proberen want de telefonische klantendienst lijkt niet echt zijn ding te doen. Ik heb een Flybox op een zakelijke account. Ik betaal maandelijks €20, BTW in, voor de optie (dacht ik) 100GB 's avonds en Weekends + 50GB overdag.
Nu kijk ik op de factuur en zie dat ik 35GB+15Gb kan gebruiken. Ik zoek het nu pas op omdat internet traag is en ik blijkbaar mijn quota opgebruikt heb. Ik wil dus het juiste abonnement. Hoe doe ik dat? En waarom betaal ik al een half jaar de €20 voor een bundel die ik blijkbaar niet heb?
Goeiemiddag, even op deze manier proberen want de telefonische klantendienst lijkt niet echt zijn ding te doen. Ik heb een Flybox op een zakelijke account. Ik betaal maandelijks €20, BTW in, voor de optie (dacht ik) 100GB 's avonds en Weekends + 50GB overdag.
Nu kijk ik op de factuur en zie dat ik 35GB+15Gb kan gebruiken. Ik zoek het nu pas op omdat internet traag is en ik blijkbaar mijn quota opgebruikt heb. Ik wil dus het juiste abonnement. Hoe doe ik dat? En waarom betaal ik al een half jaar de €20 voor een bundel die ik blijkbaar niet heb?
Hallo @wouters,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@wouters het geen wat u aan geeft is inderdaad niet correct. Hierbij dan ook de juiste uileg die bij de Flybox behoort https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox.
U heeft wel degelijk 100 GB s'avonds en het weekend te verbuiken en 50 GB op elk moment. Dat wat u nu heeft is te weinig en dus niet correct. Ik vrees ik er alleen voor de het enkel de klantendienst is die dit kan rechtzetten. Wij zelf zijn ook maar klant bij Orange en de klantendienst leest hier niet mee jammer genoeg want dan zou het een stuk sneller maken het op te lossen. Wat u ook kan doen is via FB messenger een bericht sturen ( account niet noodzakelijk nodig ) en dan zullen zij u berichten als dit opgelost is. Via die weg heb ik er goede ervaringen mee dat de dingen opgelost worden. Het kan wel zijn dat je ff moet wachten voordat je ook een antwoordt krijgt ook in verband met drukte en dergelijke maar een oplossing krijgen doet u wel. Weet niet welk nummer u gebeld heeft denk de 5000 maar u zegt dat het gaat om een business account dus misschien eens de 5432 ( ook gratis nummer ) te bellen , misschien wordt u daar sneller geholpen omdat het nummer voor de zelfstandigen is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |