Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-19 20h21
Antwoorden: 20 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
check vandaag mijn verbuik via de orange app. Ik weet dat ik een aantal sms had gestuurd. Maar tot mijn grote verwondering zie ik ook data verbruik. Maar heb sinds mijn vertrek roaming uitgeschakeld vermits dit niet betaalbaar is in Turkije.
het gaat maar over een klein bedrag. Maar toch wat nut heeft het dan dat je het uitschakeld?
iemand nog ervaring mee?
greetz
davy
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Davyc dan zou ik eens ff contact opnemen met de klantendienst . Dit is ook het enige wat ik er van kon vinden . Vraag eens aan hun wat de reden hiervan is en misschien kunnen zij ook zien waar u de connectie heeft gemaakt.
@Davyc dan zou ik eens ff contact opnemen met de klantendienst . Dit is ook het enige wat ik er van kon vinden . Vraag eens aan hun wat de reden hiervan is en misschien kunnen zij ook zien waar u de connectie heeft gemaakt.
Hallo,
Het is een oudere topic, maar ben een nieuw lid, dus voor mij is het dus gloednieuw.
2 jaar geleden ook meegemaakt.
Ik had nog niets van mijn data verbruikt toen ik naar montpellier ging. Ik heb gesurfd in frankrijk met de idee dat het dus van mijn verbruik ging afgaan... En nu ga ik een zinnetje gebruiken die ik vaak in deze context zie staan en waarmee ik steeds moet lachen lol) Groot was mijn verbazing (lol), toen ik de factuur kreeg dat ik 156 euro moest betalen voor mijn surfgedrag op vakantie. En dit terwijl ik toen ik terugkwam nog steeds data vrij had bij mijn abonnement.
Naar de shop ging, daar een hele uitleg gekregen waar ik eigenlijk niets van snapte.
Het kwam erop neer dat mijn data was opgebruikt en dat alles erbovenop te betalen was. Met handen en voeten uitgelegd dat ik quasi nog al mijn data inbegrepen in mijn abonnement nog had. Zelfs op de factuur stond dat ik nog data overhad en de data verbruikt op vakantie was er niet van afgetrokken, maar stond apart gefactureerd. Jammer dat tribe nog niet bestond, of ik heb pas sinds vandaag het besef dat tribe orange bestaat. Ik ben het 2x gaan melden en kreeg steeds hetzelfde antwoord... en dat terwijl ik duidelijk nog data had. Zelfde heb ik soms met gewoon telefoongebruik. Ik bel dan in het buitenland, Frankrijk of Marokko, en steeds gaat de belwaarde niet van mijn abonnement, maar wordt apart gefactureerd. Indien dit nogmaals gebeurd, (na covid dus) zal ik het zeker eens melden hier. Het intrigeert mij verschrikkelijk...
Grts
Malika
Om dit probleem te vermijden : verander de instelling APN in een fictieve lettercombinatie. Resultaat : je gsm zal nergens meer toegang kunnen maken tot je het weer verandert.
@Queen_Malika
Hoi
weet niet wat toestel je hebt? Maar op mijn Apple kan je APN terugvinden onder mobiele data! Zie foto’s.