annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Senioren horloge

Topic gestart op: 04-02-22 21h02

Antwoorden: 2 antwoorden

bartvd
Aspirant verkenner

Senioren horloge

Ik heb voor mijn moeder een senioren horloge gekocht waarmee zij met een simpele druk op een knop hulp kan vragen indien zij in nood is. Dit gaat mbv een extra simkaart van Orange.

Je kan  3 noodnummers ingeven die achtereenvolgens gecontacteerd worden bij een hulpvraag.

Als het eerste noodnummer niet antwoord zou automatisch het tweede opgebeld worden en vervolgens het derde. Tot zover gaat het in theorie erg vlot om met een hulplijn verbonden te worden.

Maar als het eerste noodnummer niet in de mogelijkheid is om op te nemen wordt de voicemail geactiveerd. En dat wordt door de seniorenwatch als een beantwoorde oproep beschouwd, dus wordt het tweede noodnummer niet meer opgebeld.

Nu is mijn concrete hulpvraag: Kan voor het nummer van de simkaart uit de seniorenwatch het activeren van de voicemail niet op inactief gezet worden op simpele aanvraag?

Volgens de helpdesk is dit op dit moment nog niet mogelijk. Maar als hier behoefte is aan is bij de klanten zou dit wel gerealiseerd kunnen worden. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn denk ik...

Reageren  dus indien jij dit ook een nuttige aanvulling vindt van de service van Orange.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@bartvd goedemiddag niet fijn om te lezen,

misschien eens via FB-Messenger vragen wie weet dit

zijn toch redenen die zouden moeten kunnen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@bartvd 

Dat is een heel terechte vraag die je stelt. Helaas is het momenteel zo dat het deactiveren van de voicemail al een tijdje een heikel punt is. Meerdere klanten hebben reeds gevraagd om de voicemail te kunnen deactiveren, maar dat is dus inderdaad niet (meer) mogelijk.

De situatie die jij beschrijft zou een goede reden kunnen zijn om Orange aan het denken te zetten en daar een oplossing voor te vinden.

Wij als gewone klanten kunnen daar niet meer aan doen dan de vraag te stellen ....

Mijn morele steun heb je alleszins.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen