Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-02-25 17h13
Antwoorden: 8 antwoorden
Sinds 1/02 overgestapt van Telenet naar Orange . Van de vier telefoons werkt de Activatie enkel bij twee . Ikzelf kan helemaal niet doen!! Mijn man heeft geen 5 g . Al verschillende keren gebeld en er is een dossier . Maar er veranderd niets !! Alweer een week aan het wachten nu ! Heb al verschillende keren gebeld , naar de Orange winkel geweest enz …..
Je kunt eens zien of de nummers al bij Orange zitten Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability
Verder hangt de 5G af van de dekking - heeft je man 4G ? 4G volstaat
Hij kan bellen en sms’en maar geen mobiel internet.
Geen 5G ?
Heeft het te maken met dit? https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Overstap-naar-Orange-lukt-niet/m-p/170516/page/2
Dat een simkaart niet geactiveerd geraakt betekend dat er mss iets technisch verkeerd is aan je nummer dat ergens vast hangt in hun systeem. Dat zal de technische dienst moeten oplossen die activering dat kan de klantendienst zelf niet doen.
als je via Messenger een vraag verstuurd wordt je wel meestal goed en correct geholpen. Het zal even duren voordat je antwoord zal krijgen. ze gaan het probleem zeker behandelen.
Mss staat er nog een factuur open...kan ook.