annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet

Topic gestart op: 11-03-21 12h08

Antwoorden: 22 antwoorden

Reuske
Gewaardeerd verkenner

Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet

Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)

Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.

Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??

Labels (2)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@Reuske  

Zou eens naar een Orange shop gaan en je simkaartje laten omwisselen. Kan zijn dat er tijdens de activering iets misgelopen is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Reuske
Gewaardeerd verkenner

Ga ik proberen maar hoe vind ik de dichtstbijzijnde shop?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Reuske  

Je kan de link gebruiken. Geef daar je postcode in en dan zie je waar de dichtstbijzijnde shop in jou buurt is. 

https://www.orange.be/nl/shops/

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Reuske
Gewaardeerd verkenner

Dank U ik ga het op deze manier proberen

Reuske
Gewaardeerd verkenner

Sorry Patrick 2 deze link en gebruikshandleiding heb ik gevolgd, alleen, en nog eens samen met Klantendienst alles werkt alleen deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen