Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-20 14h49
Antwoorden: 11 antwoorden
(Beste) Orange,
Even deze weg proberen. Na tariefwijziging twee weken terug, is mijn mobiel nummer van jullie netwerk. Veel telefoontjes naar de 5000, evenveel dossiernummers en beloftes later, kan ik jullie enkel bedanken voor de vele dossiernummers en valse beloftes.
Mag ik met aandrang vragen om respect te tonen en dit deftig af te handelen, geen antwoorden te geven om contact met ons op te nemen binnen de 24/48h en dit niet waar te maken, telkens opnieuw?
Hopend op een constructief antwoord
Hier hetzelfde. Is dit opgelost geraakt?
Is je probleem inmiddels opgelost ?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook
Het zou leuk zijn te kunnen melden dat het probleem opgelost is maar helaas, er zijn ondertussen 4 weken voorbij en nog steeds onbereikbaar.
Deze ochtend opnieuw beloofd geweest dat het op hoogste prioriteit staat 😏.
@Annelies2 dat is niet best dat het nog altijd niet opgelost is. Laat maar iets weten als het is opgelost. Want het zal toch tijd worden voor een oplossing.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |