Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Annelies2
Aspirant verkenner

Geen netwerk gedurende 2 weken

(Beste) Orange,

Even deze weg proberen.  Na tariefwijziging twee weken terug, is mijn mobiel nummer van jullie netwerk.  Veel telefoontjes naar de 5000, evenveel dossiernummers en beloftes later, kan ik jullie enkel bedanken voor de vele dossiernummers en valse beloftes.

Mag ik met aandrang vragen om respect te tonen en dit deftig af te handelen, geen antwoorden te geven om contact met ons op te nemen binnen de 24/48h en dit niet waar te maken, telkens opnieuw?  

Hopend op een constructief antwoord

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Debbie81
Aspirant verkenner

Hier hetzelfde. Is dit opgelost geraakt?

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Annelies2  

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Annelies2
Aspirant verkenner

Het zou leuk zijn te kunnen melden dat het probleem opgelost is maar helaas, er zijn ondertussen 4 weken voorbij en nog steeds onbereikbaar.

Deze ochtend opnieuw beloofd geweest dat het op hoogste prioriteit staat 😏

0 pluimen

@Annelies2  dat is niet best dat het nog altijd niet opgelost is. Laat maar iets weten als het is opgelost. Want het zal toch tijd worden voor een oplossing.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen