Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-23 09h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Al 2 weken heb ik zeer slecht bereik met mijn 4G/5G.
Voor de duidelijkheid, ik woon midden in Antwerpen en heb voorheen geen enkel probleem hiermee gehad.
Telkens als ik de klantendienst bel hierover, word ik in de wacht gezet of doorverbonden naar de technische dienst die me hier ook niet bij kan helpen.
Een medewerker van Orange heeft al eens mijn internet gereset, maar dat heeft helemaal niet gewerkt.
Wat is hier nu voor de oplossing als geen enkele Orange-medewerker mij netjes telefonisch kan verder helpen?
Ja, @Josette kan aan de streek liggen. Vandaar de vraag om te zien met een ander toestel (vriend, kennis)
Zou eens met een ander toestel testen op dezelfde plaats. Kan aan je telefoon liggen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |