annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart data

Topic gestart op: 30-04-21 21h55

Antwoorden: 2 antwoorden

Bfun2468
Rekruut scout

Smart data

Mijn abonnement heeft 8GB data maar mijn gsm gebruikt voor 1 of andere reden smart data waar ik maar 1GB van heb. Kan ik overschakelen van smart data terug naar data? want mijn 1GB smart data is op en ik kan dus geen meer gebruiken.

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Bfun2468 goedemorgen,

van mij krijg je deze al: 

Tagnieuw.jpg

Heeft het antwoord van @Cdt24801 je geholpen dan mag je deze als opgelost aanvinken.

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bfun2468 

Even alles op een rijtje zetten:

  • Je hebt een abo met 8 GB data inbegrepen
  • Je hebt Smart Data van 1 GB

Dat betekent dat jij een foon hebt aangekocht tegen beperkte prijs met als voorwaarde dat je gedurende 24 maanden die Smart Data erbij neemt (en ook betaalt).

Die Smart Data wordt eerst aangesproken wanneer je uw foon gebruikt. Eens die op is, ga je automatisch gewoon verder met de 8 GB die in uw abo inbegrepen zijn.

Ik begrijp dus eigenlijk niet wat het probleem is. Die 1 GB Smart Data en die 8 GB van uw abo, dat is dus eigenlijk één pot maar de 1 GB wordt eerst opgesoupeerd, daarna de 8 GB.

Het is pas als die 9 GB (één + acht) opgebruikt zijn dat je een probleem gaat hebben.

Is er ergens iets dat niet duidelijk is?

EDIT: ik heb de optelsom in letters moeten schrijven want als ik cijfers met haakjes combineer maakt de editor er smiley's van ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen