Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-21 21h55
Antwoorden: 2 antwoorden
Mijn abonnement heeft 8GB data maar mijn gsm gebruikt voor 1 of andere reden smart data waar ik maar 1GB van heb. Kan ik overschakelen van smart data terug naar data? want mijn 1GB smart data is op en ik kan dus geen meer gebruiken.
Even alles op een rijtje zetten:
Dat betekent dat jij een foon hebt aangekocht tegen beperkte prijs met als voorwaarde dat je gedurende 24 maanden die Smart Data erbij neemt (en ook betaalt).
Die Smart Data wordt eerst aangesproken wanneer je uw foon gebruikt. Eens die op is, ga je automatisch gewoon verder met de 8 GB die in uw abo inbegrepen zijn.
Ik begrijp dus eigenlijk niet wat het probleem is. Die 1 GB Smart Data en die 8 GB van uw abo, dat is dus eigenlijk één pot maar de 1 GB wordt eerst opgesoupeerd, daarna de 8 GB.
Het is pas als die 9 GB (één + acht) opgebruikt zijn dat je een probleem gaat hebben.
Is er ergens iets dat niet duidelijk is?
EDIT: ik heb de optelsom in letters moeten schrijven want als ik cijfers met haakjes combineer maakt de editor er smiley's van ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |