annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Social media fun pass

Topic gestart op: 22-10-19 22h41

Antwoorden: 2 antwoorden

sooofff_
Aspirant scout

Social media fun pass

Hey,

Ik gebruik nu toch al even de social media fun pass waarbij enkele apps in zitten. Mijn probleem is dat 1 app daarvan niet werkt met de pass, TikTok namelijk en ik zit toch wel vaak daarop. En ik krijg nooit meldingen van alle apps, ik moet de app zelf openen om te kijken of ik er een melding van heb.

Hopelijk kan iemand mij helpen?

 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey,

Ik gebruik nu toch al even de social media fun pass waarbij enkele apps in zitten. Mijn probleem is dat 1 app daarvan niet werkt met de pass, TikTok namelijk en ik zit toch wel vaak daarop. En ik krijg nooit meldingen van alle apps, ik moet de app zelf openen om te kijken of ik er een melding van heb.

Hopelijk kan iemand mij helpen?

Ugh @sooofff_,

het kan zijn dat sommige apps niet werken met de fun pass, hiervoor kan je direct contact nemen met de de Customer Service stamleden of de Webcare stamleden. Ze kunnen een technisch dossier hiervoor opmaken.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@sooofff_ 

Wat die meldingen betreft: kijk eens na in de settings van uw apps. Per app heb je daar een setting waarmee je al dan niet meldingen toestaat. Wie weet staan die bij u op "niet toestaan" ...

Dus: settings van de foon => apps => een app selecteren => meldingen toestaan => ja/nee

Je moet dat dus wel per app nakijken, het is geen globale setting.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen