Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-19 22h41
Antwoorden: 2 antwoorden
Hey,
Ik gebruik nu toch al even de social media fun pass waarbij enkele apps in zitten. Mijn probleem is dat 1 app daarvan niet werkt met de pass, TikTok namelijk en ik zit toch wel vaak daarop. En ik krijg nooit meldingen van alle apps, ik moet de app zelf openen om te kijken of ik er een melding van heb.
Hopelijk kan iemand mij helpen?
Hey,
Ik gebruik nu toch al even de social media fun pass waarbij enkele apps in zitten. Mijn probleem is dat 1 app daarvan niet werkt met de pass, TikTok namelijk en ik zit toch wel vaak daarop. En ik krijg nooit meldingen van alle apps, ik moet de app zelf openen om te kijken of ik er een melding van heb.
Hopelijk kan iemand mij helpen?
Ugh @sooofff_,
het kan zijn dat sommige apps niet werken met de fun pass, hiervoor kan je direct contact nemen met de de Customer Service stamleden of de Webcare stamleden. Ze kunnen een technisch dossier hiervoor opmaken.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Wat die meldingen betreft: kijk eens na in de settings van uw apps. Per app heb je daar een setting waarmee je al dan niet meldingen toestaat. Wie weet staan die bij u op "niet toestaan" ...
Dus: settings van de foon => apps => een app selecteren => meldingen toestaan => ja/nee
Je moet dat dus wel per app nakijken, het is geen globale setting.