Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-04-24 21h14
Antwoorden: 14 antwoorden
Sinds 18u30 komen er via de Allestoringen website erg veel meldingen binnen. (zie screenshot hieronder) Het mobiele internet werkt al enkele uren niet meer. Ik heb dit zelf ook getest, en het werkt inderdaad niet meer op toestellen met Orange simkaarten. Maar wat blijkt nu, op GSM's met een Hey Telecom simkaart (B-merk van Orange, op het Orange netwerk) werkt het mobiele internet wel nog zonder enige problemen, raar.
Ik vind het ook niet oké dat Orange voor de zoveelste keer de klanten niet informeert i.v.m. een nieuwe storing. Er zou al lang een bericht op sociale media geplaatst moeten worden, of d.m.v. een info bericht via SMS.
Hopelijk kan er meer uitleg gegeven over deze storing. Hoelang deze namelijk nog zal duren, en wat de oorzaak hiervan is.
Geen permanentie🤬🤬 wat een service is dat???
Nee, klopt niet, ben klant van hey, en ik zit ook zonder mobiel netwerk. Dit is idd **bleep**, had een meeting, maar wist exact adres niet. Kon niet op whatsapp, gevolg, niet gevonden. Kon ook niet op internet, wist dus totaal niet wat er aan de hand was.😱Dacht dat het probleem bij men phone lag.🤷🏼♂️
maar helpdesk enkel maar tussen kantooruren???? WTF!!!🤬🤬🤬🤬
Kan je dit dubbel bericht verwijderen? Om spam tegen te gaan.
Probeer ik, maar blijkbaar kan ik het niet verwijderen
Nee, klopt niet, ben klant van hey, en ik zit ook zonder mobiel netwerk. Dit is idd **bleep**, had een meeting, maar wist exact adres niet. Kon niet op whatsapp, gevolg, niet gevonden. Kon ook niet op internet, wist dus totaal niet wat er aan de hand was.😱Dacht dat het probleem bij men phone lag.🤷🏼♂️
maar helpdesk enkel maar tussen kantooruren???? WTF!!!🤬🤬🤬🤬