Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-19 10h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste,
Ik heb een corporate proximus abbonement maar we hebben ook een orange abbonement met te veel data op. Graag zou ik hier een Surf Extra Card hebben als eSim. Zodat ik die extra kan plaatsen in mijn telefoon want ik heb niet genoeg data op mijn 1e abbonement.
Hoe vraag ik dit aan / configureer ik dit ?
Tom
Voor zover ik weet is er nog geen ondersteuning voor eSim. Dat betekent dat je Surf Extra card echt een fysieke simkaart is. Je hebt dus een dual sim type foon nodig. Als je dat hebt kan het natuurlijk.
In een shop kun je zulk een kaart aanschaffen en zal men u zeker helpen om dat werkend te maken.
Ik ken nog altijd geen iPhone xs met 2 fysieke Sims in België. Geen oplossing het extra surf card is dus een vrij nutteloos product op deze manier 😞
@tomdc schreef:Ik ken nog altijd geen iPhone xs met 2 fysieke Sims in België. Geen oplossing het extra surf card is dus een vrij nutteloos product op deze manier 😞
iPhone XS met twee sims bestaat niet maar er zijn dual sim XR en XS Max. Bestel gewoon via internet.
In uw situatie vrees ik van wel ja ....
Nu, los van het feit dat eSim nog niet ondersteund wordt is de Surf Extra card in beginsel ook bedoeld om in een tweede toestel (laptop, tablet, andere foon) gestoken te worden, dus niet in een toestel dat zelf al een simkaart heeft. Maar in een dual sim zou het eigenlijk ook moeten werken.