annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Card - eSim

Topic gestart op: 04-02-19 10h43

Antwoorden: 4 antwoorden

tomdc
Ervaren verkenner

Surf Extra Card - eSim

Beste,

Ik heb een corporate proximus abbonement maar we hebben ook een orange abbonement met te veel data op.  Graag zou ik hier een Surf Extra Card hebben als eSim.  Zodat ik die extra kan plaatsen in mijn telefoon want ik heb niet genoeg data op mijn 1e abbonement.

Hoe vraag ik dit aan / configureer ik dit ?

Tom

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tomdc

Voor zover ik weet is er nog geen ondersteuning voor eSim. Dat betekent dat je Surf Extra card echt een fysieke simkaart is. Je hebt dus een dual sim type foon nodig. Als je dat hebt kan het natuurlijk.

In een shop kun je zulk een kaart aanschaffen en zal men u zeker helpen om dat werkend te maken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tomdc
Ervaren verkenner

Ik ken nog altijd geen iPhone xs met 2 fysieke Sims in België.  Geen oplossing het extra surf card is dus een vrij nutteloos product op deze manier 😞

0 pluimen
alvdn
Gewaardeerd verkenner


@tomdc  schreef:

Ik ken nog altijd geen iPhone xs met 2 fysieke Sims in België.  Geen oplossing het extra surf card is dus een vrij nutteloos product op deze manier 😞


iPhone XS met twee sims bestaat niet maar er zijn dual sim XR en XS Max. Bestel gewoon via internet.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tomdc

In uw situatie vrees ik van wel ja ....

Nu, los van het feit dat eSim nog niet ondersteund wordt is de Surf Extra card in beginsel ook bedoeld om in een tweede toestel (laptop, tablet, andere foon) gestoken te worden, dus niet in een toestel dat zelf al een simkaart heeft. Maar in een dual sim zou het eigenlijk ook moeten werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen