annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf Extra Card niet werken na 24 uur

Topic gestart op: 13-04-23 15h01

Antwoorden: 10 antwoorden

lwd
Gewaardeerd verkenner

Surf Extra Card niet werken na 24 uur

OPGELOST

Gisterochtend heb ik een Surf Extra Card toegevoegd aan mijn mobiele abonnement, om te gebruiken in mijn iPad. Vandaag, meer dan 24 uur later, werkt de kaart nog steeds niet, geen internet. Ging terug naar de winkel waar ik het had toegevoegd en ze zeiden dat het actief is in hun systeem, maar konden niet uitleggen waarom het niet werkt. Weet iemand hoe lang het duurt voordat zo'n kaart gaat werken? Ook moet de APN-instelling "mworld.be" of "iew.be" zijn, hoewel momenteel geen van beide instellingen werkt?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
lwd
Gewaardeerd verkenner

Na vijf dagen begonnen beide simkaarten te werken, zonder instellingen te wijzigen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
lwd
Gewaardeerd verkenner

Na vijf dagen begonnen beide simkaarten te werken, zonder instellingen te wijzigen!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lwd 

Beter laat dan nooit. Veel plezier ermee 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@lwd 

Ik heb een Surf Extra Card in een tweede foon zitten en die staat ingesteld op mworld.be als APN.

En dat werkt naar behoren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lwd
Gewaardeerd verkenner

Bedankt. Mag ik vragen hoe lang het duurde voordat je kaart begon te werken? Zowel mijn vrouw als ik hebben bijna 48 uur geleden "Surf Extra Cards" aan onze accounts toegevoegd en op dit moment werkt geen van beide.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen