Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-22 21h30
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb een zakelijk abonnement (Go Extreme) in combinatie met een Surf Extra card.
Deze extra card werkt perfect in bv. een iPad. Ik kan zonder problemen surfen via 4G.
Ik heb deze kaart echter aangeschaft om te gebruiken in een Getac tablet met Windows 10. Deze tablet heeft een ingebouwd sim-card slot met 4G modem.
Als APN heb ik mworld.be genomen, en alle andere instellingen heb ik niet gewijzigd. De tablet maakt verbinding met internet (Orange netwerk), en kan data pakketten verzenden en ontvangen. Ik kan echter niet surfen op het net. Via wifi is er geen enkel probleem.
Zijn er in Windows andere setting die ik dien te gebruiken om te kunnen surfen via het 4G netwerk? Het Microsoft forum kon ook geen oplossing bieden.
Alvast bedankt voor de support!
Het probleem lijkt opgelost, er bleek een achterliggend probleem te zijn bij Orange.
Geen idee, ik heb zelf een surf extra card in een tweede smartfoon gestoken, ook mworld.be, voor de rest niks ingesteld, en dat werkt allemaal, ook surfen op internet. Zelfs WhatsAppen omdat die kaart een Tf nummer heeft.
Wat er anders is of zou zijn met een windows toestel, daar kan ik u helaas niet mee helpen.