Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-23 22h49
Antwoorden: 3 antwoorden
Hey, ik heb al een tijdje een extra surf card.. Nooit een probleem gehad. Nu terug op vakantie met de caravan en kreeg een melding dat ik al 50€ had opgebruikt. (data is 70gb) dus keek en had nog 62gb. Ik dacht dit zal een fout zijn.. Enige tijd later wou ik nog iets bekijken en wordt er toegang geblokkeerd door orange via mijn extra surf card.. Ik was dus op mijn account gaan kijken en buiten bundel staat 216euro..en op mijn abonnement 62euro. Enkele maanden geleden was ik enkel van tariefveranderd, is hier iets mis in gegaan? Hebben ze mijn abonnement niet gelinkt aan de extra surf card? Normaal zou ik ook tot 60e buiten bundel kunnen gaan dus hier ook al een fout in.. Heeft nog iemand dit voorgehad? Thx, Kristof
Voor problemen en geschillen met Orange kun je contact opnemen met dit nummer voor gratis juridisch advies tegen telecom bedrijven die geen geldige antwoord of geen antwoord willen geven 02 223 09 09.
Heb je je papieren nog allemaal?
Hou die goed bij, emails, .....
Succes
Helen1
@Kristof250985 goedemorgen,
of er iets fout zit daar kan je de klantendienst alleen maar mee helpen.
Je kan het best contact met hun opnemen.
Telefoneer naar 5000 of kies hier een optie uit.
Succes.
https://www.orange.be/nl/contact
Josette, ze willen ons niet verder helpen via klantendienst. We zitten nu in Nederland en kunnen ons extra surf card niet gebruiken.. We moeten ook wachten tot factuur er is om te checken wat er is en waar ik data heb gemaakt.. Ik zit in Nederland en die data gaat niet van mijn gsm nummer af maar ze willen dit blijkbaar niet begrijpen dat die extra surf card niet (meer) gelinkt is aan mijn gsm nummer.. Heb jij nog een oplossing? Ik gebruik dit kaartje al een jaar en in Frankrijk, Italië enz en nooit probleem mee gehad..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |