Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-08-24 13h48
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo, ik ben op vakantie in Spanje en mijn EU surfvolume is opgebruikt. Ik heb nog meer dan 70GB normaal surfvolume maar mijn mobiele data werkt niet. Is dit normaal of zou ik dat normale ook in het buitenland moeten kunnen gebruiken?
Hey @arnaudfaute ,
Stap over naar de nieuwe formules. Met deze formules heb je geen vermindering van mobiele data in het buitenland wat je wel hebt met Go Plus/Intense/Extreme.
Bvb Orange Medium is 50Gb in België maar ook in de EU.
Overstappen naar de nieuwe tariefformules kun je relatief makkelijk via de app doen.
Waarschijnlijk hebt je jouw travel data control op 0 idd. Je kan dit zelf aanpassen via My Orange App
Voor de Go Extreme heb je 60 GB EU, en voor de Go Intense 45 GB.
Daarna kost het 0,001876 €/MB . Je zou normaal moeten verder kunnen werken, ook al is die 45 of 60 GB op. Het kost dan wat Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België
kan ook zijn dat je je Travel data control (in My Orange) op nul gezet hebt Hoe een surflimiet instellen in het buitenland? | Orange België
Wat de nieuwe abonnementen betreft, Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen | Orange België ise er geen EU beperking. Maar eenmaal je volume op surf je verder aan gereduceerde snelheid van 512 kbps.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |