annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfvolume in het buitenland

Topic gestart op: 11-08-24 13h48

Antwoorden: 3 antwoorden

arnaudfaute
Aspirant verkenner

Surfvolume in het buitenland

Hallo, ik ben op vakantie in Spanje en mijn EU surfvolume is opgebruikt. Ik heb nog meer dan 70GB normaal surfvolume maar mijn mobiele data werkt niet. Is dit normaal of zou ik dat normale ook in het buitenland moeten kunnen gebruiken?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @arnaudfaute ,

Stap over naar de nieuwe formules. Met deze formules heb je geen vermindering van mobiele data in het buitenland wat je wel hebt met Go Plus/Intense/Extreme.
Bvb Orange Medium is 50Gb in België maar ook in de EU. 
Overstappen naar de nieuwe tariefformules kun je relatief makkelijk via de app doen.

scorpmv
Ervaren verkenner

Waarschijnlijk hebt je jouw travel data control op 0 idd. Je kan dit zelf aanpassen via My Orange App

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Voor de Go Extreme heb je 60 GB EU, en voor de Go Intense 45 GB.

Daarna kost het 0,001876 €/MB .  Je zou normaal moeten verder kunnen werken, ook al is die 45 of 60 GB op. Het kost dan wat  Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België

kan ook zijn dat je je Travel data control (in  My Orange) op nul gezet hebt Hoe een surflimiet instellen in het buitenland? | Orange België

Wat de nieuwe abonnementen betreft,  Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen | Orange België   ise er geen EU beperking.  Maar eenmaal je volume op surf je verder aan gereduceerde snelheid van 512 kbps.

 

Leden met de meeste pluimen