Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-24 22h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb zonet een Tempo Prepaid SIM Card besteld.
Ik verwachtte bij deze SIM Card ook een nieuw telefoonnummer te krijgen, maar dat was geen keuzemogelijkheid bij de bestelling.
Welk telefoonnummer wordt er nu aan mijn SIM Card gelinkt: het telefoonnummer dat ik gebruikte bij mijn identificatie (dat wil ik niet) of een nieuw telefoonnummer (dat wil ik wel)?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag mijn Tempo Prepaid SIM Card ontvangen.
Deze was blijkbaar automatisch gekoppeld aan een nieuw telefoonnummer (wat ook mijn bedoeling was). Vermoedelijk is dat de standaard.
Ik denk dat enkel de klantendienst u daar een gefundeerd antwoord, specifiek voor uw situatie, op kan geven, @GVR39
Ik zou naar een fysieke shop van Orange gaan en daar niet weggaan zonder een deftig antwoord gekregen te hebben, face to face. Aan de foon wordt je al te gemakkelijk afgescheept en ben je te "lastig" wordt er wel eens simpelweg ingehaakt ...
Vandaag mijn Tempo Prepaid SIM Card ontvangen.
Deze was blijkbaar automatisch gekoppeld aan een nieuw telefoonnummer (wat ook mijn bedoeling was). Vermoedelijk is dat de standaard.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |