Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-22 01h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb zojuist mijn tempo giga kaart herladen met €15.
In de app staat: met als bonus 5 GB internet.
Na succesvol te hebben herladen blijkt enkel de belwaarde opgewaardeerd te zijn. Gecheckt via app en #123#
Heeft iemand nog dit probleem? En hoe kan je dit oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan het even de tijd geven en afwachten een dag of twee tot je ziet of die 5 GB er bij is gekomen. Misschien zit er een verwerkingstijd op en daarom kan het dan zijn dat het even duurt.
Moest je minder 'geduldig' zijn dan neem je best contact op met de klantendienst , het zij telefonisch of via Messenger op Facebook. Via de laatste weg moet je niet wachten op tot je iemand aan de lijn krijgt en je hebt altijd ergens een geschreven ' bewijs'.
Je kan het even de tijd geven en afwachten een dag of twee tot je ziet of die 5 GB er bij is gekomen. Misschien zit er een verwerkingstijd op en daarom kan het dan zijn dat het even duurt.
Moest je minder 'geduldig' zijn dan neem je best contact op met de klantendienst , het zij telefonisch of via Messenger op Facebook. Via de laatste weg moet je niet wachten op tot je iemand aan de lijn krijgt en je hebt altijd ergens een geschreven ' bewijs'.
Beste patrick2,
bedankt voor je snelle reactie en goede oplossing.
Fijn weekend!