Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-22 03h56
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds gisterenavond geen connectie met internet via flybox.
Orange zou rood moeten uitslaan van schaamte. Hun public relations is beneden alle peil, ze sturen niet eens een SMS via de flybox.home om een technisch probleem te melden. Trek uw plan, vis het zelf maar uit klantje van de Orangisten. En hun technici komen zeker uit Katmandu die leven in een andere tijdzone.
Misschien is alles tegen volgende week gefixt. Zonder compensatie want Orangisten kennen de waarde van geld maar niet van klantenbinding. Bij de eerste de beste gelegenheid ikki weg.
Dit is niet de eerste keer dat Orange verwacht dat elk van hun klanten naar hun betaalnummer moet bellen, dat zal lekker aantikken, zoals gezegd waarde van geld kennen ze, maar klantenbinding.... Tadaaaaaaam!
Betaal nummers zijn er overal niet enkel bij Orange maar Telenet als Proximus hebben ook betaal nummers. Nu weet ik ook dat de providers hun nummers niet betalend zijn die kan je tegenwoordig gratis bellen bij problemen maar ook hebben ze tegenwoordig Messenger als je over Facebook beschikt.
Ik kan bellen naar die gratis nummers dus dat zal dan voor jou ook geen probleem mogen zijn om er heen te bellen. Vroeger was het betalend ja maar tegenwoordig maken ze het makkelijker voor de klant om er heen te bellen namelijk gratis.
Maar elke provider verwacht dat je belt met hun als je een technisch probleem hebt. Tenzij er een algemene storing is ( we noemen dat een MO in technische termen ) dan is de meerderheid die het zelfde probleem heeft en dan kan een provider niet anders als het oplossen. Maar bij individuele problemen zal je toch even moeten bellen of een berichtje sturen. Een provider kan namelijk niet tig duizenden klanten contreien elke dag of ze een technisch probleem hebben. Trouwens bepaalde dingen kunnen ook defect gaan en dan is dat een kwestie van een omruiling vragen. Maar dat is aan de klant om dit te doen dat kan je provider onmogelijk voorzien dat het defect gaat. jammer maar helaas het is en blijft techniek wat defect kan gaan.
Ondertussen is er wel bekend dat er een algemeen probleem is met de 4G verbinding dus iedereen met een 4G verbinding heeft hetzelfde probleem. De Flybox werkt op een 4G connectie dus dat is de oorzaak van je probleem.
Dat er geen connectie is via de Flybox oké dat kan gebeuren. Iedereen zijn internet en of modem kan altijd eens uit vallen maar als dat zo is moet je de klantendienst eens contacteren om te vragen wat het probleem kan zijn. Als je wacht tot volgende week met ze te bellen dan zal het idd tegen volgende week gefixt zijn maar het kan ook zijn dat het uit zich zelf vandaag al in orde is wie zal het zeggen.
De technici die Orange heeft komen allemaal uit ons land en wonen overal door in ons land. Dus ja die leven in dezelfde tijdzone als dat wij leven daar kan je niks aan veranderen.
En als je ergens anders een alternatief wil en of zoekt dan kan je Tadaam nemen. Ik mag geen reclame maken dus je kan die website zelf eens opzoeken. Maar ook daar is er toch wel eens een storing en als je daar ook een week wacht met het door te geven dan zal dat ook een week later gemaakt zijn. En hun techniekers komen ook uit ons eigen land en ook in dezelfde tijdzone als wij als de Orange techniekers.