- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Toegang mobiel internet afgesloten in abonnement
Ik heb al vele jaren een abonnement bij orange. Maar zat al 2 jaar zonder toegang tot mijn mobiele data omdat dit geblokkeerd was bij orange in mijn abonnement! 9 mei is dit probleem eindelijk opgelost! Ik heb dus jaren betaald voor een abonnement waar ik geen toegang toe had! Ik vind dat hier een compensatie tegenover moet staan! Graag hoor ik wat jullie voor mij kunnen doen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zoals hieronder vermeld, zou ik inderdaad ook contact opnemen met Orange klantendienst en dit aan hun uitleggen, zij zullen u wel kunnen helpen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het afsluiten/blokkeren zal wel een reden gehad hebben zeker... 🤔🤔🤔
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb al vele jaren een abonnement bij orange. Maar zat al 2 jaar zonder toegang tot mijn mobiele data omdat dit geblokkeerd was bij orange in mijn abonnement! 9 mei is dit probleem eindelijk opgelost! Ik heb dus jaren betaald voor een abonnement waar ik geen toegang toe had! Ik vind dat hier een compensatie tegenover moet staan! Graag hoor ik wat jullie voor mij kunnen doen.
Ugh! @smoutske
Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst.
De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.
Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon of sociale media.
Totem
