Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-20 21h31
Antwoorden: 2 antwoorden
De data inbegrepen in een abonnement is beperkt, door verdubbeling 200 mb. Echter gebruik ik meestal enkel wifi, dus met soms een extraatje in de data kom ik ruimschoots toe. Mijn ouders hébben beide hetzelfde abonnement. Alleen heeft men papa nog een oldschool gsm en geen smartphone. Hierdoor verliest hij telkens de data. Kan dit omgezet worden naar beltegoed of de data naar een ander cadeau gedaan worden?
I don’t think so @Lieve83
Is het geen optie voor uw papa om te switchen naar een prepaid (Tempo Easy, € 15 per 150 minuten)? Daarmee kun je uw hele tegoed opbellen indien je geen data verbruikt. Opgelet wel, smsjes tellen ook mee ....
Zie hier eens.
Alles hangt er natuurlijk vanaf hoeveel uw papa per maand belt. Met een GO Plus (€ 20 per maand) of indien je de oude Koala nog hebt, heb je reeds onbeperkt bellen. Dan maken die verloren data niks uit ... Die afweging moeten jullie zelf maken ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |