annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toegang mobiel internet afgesloten in abonnement

Topic gestart op: 17-06-18 17h27

Antwoorden: 3 antwoorden

smoutske
Aspirant verkenner

Toegang mobiel internet afgesloten in abonnement

Ik heb al vele jaren een abonnement bij orange. Maar zat al 2 jaar zonder toegang tot mijn mobiele data omdat dit geblokkeerd was bij orange in mijn abonnement! 9 mei is dit probleem eindelijk opgelost! Ik heb dus jaren betaald voor een abonnement waar ik geen toegang toe had! Ik vind dat hier een compensatie tegenover moet staan! Graag hoor ik wat jullie voor mij kunnen doen.

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Dorine
Ervaren verkenner

Zoals hieronder vermeld, zou ik inderdaad ook contact opnemen met Orange klantendienst en dit aan hun uitleggen, zij zullen u wel kunnen helpen. 

P20Pro
Gewaardeerd verkenner

Het afsluiten/blokkeren zal wel een reden gehad hebben zeker... 🤔🤔🤔

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb al vele jaren een abonnement bij orange. Maar zat al 2 jaar zonder toegang tot mijn mobiele data omdat dit geblokkeerd was bij orange in mijn abonnement! 9 mei is dit probleem eindelijk opgelost! Ik heb dus jaren betaald voor een abonnement waar ik geen toegang toe had! Ik vind dat hier een compensatie tegenover moet staan! Graag hoor ik wat jullie voor mij kunnen doen.

Ugh! @smoutske

 

Dit forum is niet bedoeld als een verlengde van de klantendienst. 

De forum gebruikers gaan je met dit probleem niet kunnen helpen noch de moderatoren.

Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantendienst via mail, telefoon of sociale media.

 

Totem

Leden met de meeste pluimen