annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toegang tot camera’s lukt niet meer op mobiel internet

Topic gestart op: 25-07-24 11h58

Antwoorden: 7 antwoorden

Frederiek
Aspirant verkenner

Toegang tot camera’s lukt niet meer op mobiel internet

Sinds het overschakelen van Telenet naar Orange lukt het ons niet meer om via het mobiele internet toegang te krijgen tot onze camerabeelden. Van zodra we internet over Wifi hebben dan lukt alles wel… kan iemand ons helpen van de technische dienst van Orange heeft geen afdeling die dat kan verhelpen…

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Frederiek heb je al contact opgenomen met de klantendienst van Orange of de fabrikant van de camera's?

0 pluimen
Frederiek
Aspirant verkenner

Dag Yannick, 

Beide heb ik gecontacteerd en de firma van de camera’s is al langs geweest. Bij de klantendienst ben ik verschillende keren doorverbonden tot ze me als antwoord gegeven hebben dat ze geen afzonderlijke afdeling hebben die zich bezig houdt met dit soort problemen en me dus niet kan helpen… Overal over wifi heb ik toegang tot de camerabeelden maar van zodra ik op mobiel internet toegang wil verkrijgen lukt me dat niet. Ondertussen heb ik bij een collega geabonneerd bij telenet ingelogd op zijn gsm en lukt meteen de beelden te streamen…

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Frederiek goedenavond,

heb je misschien een virusscanner opstaan die dat tegenhoud?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Frederiek
Aspirant verkenner

Neen. Wij hebben hier geen virusscanner op staan…

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen