Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-22 20h41
Antwoorden: 4 antwoorden
Deze zomer zat ik meer dan €100 boven mijn limiet terwijl er in de app stond dat ik nergens over mijn limiet zat. Dus niet 100% op de gegevens in de app vertrouwen… Zeker niet als je op reis bent en veel 4G gebruikt.
@Lotteke1 goedemorgen,
als je vanuit België naar het buitenland telefoneert of sms- en doet
betaal je de roaming kosten. En die lopen op.
Ons apenland is het enige land die dat aanrekent!
Ben je ook zeker dat het over de mobiele data gaat en niet dat het bepaalde sms kosten zijn of dat het bel kosten zijn buiten je bundel ?
Weet nu niet welk abonnement je hebt maar als je zo veel data gebruikt is het ook misschien eens tijd om je formule eens te bekijken of die nog bij je past. Dat is meestal iets wat de meeste niet doen want de meerderheid wil gewoon niet meer betalen. Maar vergeet niet dat tegenwoordig bijna alles via mobiel internet gaat of via wifi.
De gegevens in de app zijn wel te vertrouwen want voor de data is het real time gemeten. Maar die app is er ook voor zo dat je er regelmatig eens op kijkt of je niet te veel kan en gaat verbruiken. Daarnaast kan je ook een herinnering instellen bij zoveel % dat die je waarschuwt dat je aan je limiet komt.
Dus eigenlijk heb je genoeg punten om eens te overlopen zodat je dus geen onaangename rekening meer krijgt.
Toen ik €10 boven mijn limiet zat heb ik meteen gebeld naar Orange om al mijn limieten op 0€ te zetten zodat ik er niet meer over kon gaan. Blijkbaar was er een fout gebeurd bij Orange zelf dus heb ik uiteindelijk de torenhoge rekening niet hoeven te betalen! Waarvoor dank.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |