Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-06-20 22h25
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste @janadesmet17
Best eens APN settings bekijken, voor niet iphones is dit mworld.be, voor iphones is dit iphone.mobistar
Indien dit geen resultaat heeft kan u best eens een crosstest doen:
Simkaart in een andere gsm steken, indien dit wel werkt kan u uitsluiten dat het aan de simkaart ligt.
Simkaart van iemand anders in uw gsm steken, indien dit wel werkt kan u uitsluiten dat het aan het toestel ligt.
Mocht het aan de simkaart liggen, kom gerust eens langs in de shops voor een nieuwe simkaart. Dit is volledig gratis.
Mocht het aan het toestel liggen, best eens de instellingen bekijken. De kans is echter vrij klein dat het effectief gaat om een defect aan de gsm.
De meest voorkomende problemen omtrent 4g:
- APN instellingen
- Data opgebebruikt
- mensen met dual-sim die de verkeerde sim gebruiken voor 4g
- mobiele data staat niet op 4g maar 2g of 3g
- nummer in suspensie omwille van facturatie nalatigheid.
Zeker eens de gsm volledig uit/aan zetten en de vliegtuigstand aan/uit zetten.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@janadesmet17 goedemorgen,
je kan ook hier eens gaan lezen weet niet of je android hebt of iPhone?
Lees alles maar eens goed na.
Succes.
Bedankt! Heb een dergelijk probleem ook soms.
@janadesmet17 dan betekend dat je geen ontvangst hebt met de 4G verbinding.
Controleer eerst je APN instellingen eens of herstart eerst je toestel.