annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volledige dataverbruik

Topic gestart op: 28-06-20 14h23

Antwoorden: 20 antwoorden

Md1
Ervaren verkenner

Volledige dataverbruik

Bestaat er een manier om te zien hoeveel data je in je volledige abonnementsgeschiedenis hebt verbruikt? Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 6 jaar klant en zou graag weten hoeveel data ik in die 6 jaar heb verbruikt.

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Md1  

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Md1
Ervaren verkenner

Het is nog niet opgelost, er is geen adequate oplossing door Orange voorzien, tenzij ik effectief alle facturen optel... Maar het is niet levensnoodzakelijk, ik overleef het wel! 😉 

patrick2
Wijze
Wijze

@Md1  het zijn natuurlijk mijn zaken niet dus voel je geen antwoord verschuldigd maar waarom wil je effectief weten hoeveel data je opgemaakt hebt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Md1 

Uit een van uw vorige posts heb ik begrepen dat je eigenlijk wil weten hoe ver je staat in het verdienen van die OTY badges gelinkt aan uw mobiele data verbruik.

Zoals ik eerder reeds vermeldde begint die teller pas te lopen vanaf 17 november 2018. Sedert die maand uw facturen eens bijeen rapen en alles optellen is toch niet zo een heidens werk hé ... Moest je 6 jaar verwerken, dat zou al iets anders zijn ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen