annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten bundel

Topic gestart op: 01-11-22 14h03

Antwoorden: 6 antwoorden

Mar1loenders
Rekruut scout

Verbruik buiten bundel

Vorige week kreeg ik een bericht met de mededeling dat ik 80 % van beschikbaar mobiel internet verbruikt had. Dit is raar want ik gebruik maandelijks ongeveer 30 % van mijn beschikbaar totaal. Ik heb op dat moment mijn mobiel internet afgezet. Nu krijg ik vandaag de melding dat ik 50€ verbruikt heb buiten bundel. Ongeacht dat ik niet weet waar mijn verbruik vandaan komt stel ik mij de vraag hoe het komt dat ik geen waarschuwing gekregen heb op het moment dat mijn verbruik 100 % was ?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Floor1
Gewaardeerd verkenner

Normaal gezien kan je in de Orange app je meldingen instellen. Je kan dan kiezen bij welk verbruik je gewaarschuwd wordt. Ook kan het misschien helpen om je gegevensbesparing aan te zetten bij de instellingen van je gsm.

Trickie
Veteraan verkenner

TIP: Als je op Android zit, kun je Glasswire installeren. Die app houdt nauwkeurig je dataverbruik bij. Ook kun je zien welke apps de meeste data opsouperen. Je kan ook alarmen instellen voor als je over een bepaalde limiet gaat.

Voor iOS zullen er ongetwijfeld vergelijkbare apps zijn.

0 pluimen
Ben199
Aspirant verkenner

Voor iOS kan dat gewoon bij instellingen onder ‘mobiel internet’.

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@Ben199 En kun je dan ook de teller automatisch op 0 laten zetten als de nieuwe facturatieperiode van Orange begint? En kan je alarmen instellen als het verbruik over een bepaalde grens gaat? Bij de meeste Android phones kan dat wel standaard, maar je krijgt geen overzicht per dag/week/maand/app en dat vind ik wel handig om te weten waar het grote verbruik zit.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen