annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik surfvolume

Topic gestart op: 19-09-18 09h47

Antwoorden: 29 antwoorden

hilde_d
Gewaardeerd verkenner

Verbruik surfvolume

Hallo;

Ik heb op 17/09 om 12.40 volgend bericht ontvangen van orange:80% van je surfvolume is verbruikt. (terwijl ik dit niet verbruikt heb, dus zal ik de resterende tijd goed opletten op mijn surfgedrag). Echter zonder in tussentijd mijn mobiele gegevens nog aan te leggen krijg ik om 13.14 een nieuwe sms : je hebt 10 € surf buiten bundel verbruikt !!!  (niet dus want mijn mobiele gegevens zijn niet meer aan geweest) 's Avonds naar 5000 gebeld, waar ze me een duurder abo proberen aan te smeren terwijl ik enkel klacht wil indienen en vragen hoe dit kan terwijl ik mijn mobiele gegevens niet meer aanleg.

We zijn nu 19/09, en ik heb enkel gebruik gemaakt van mijn wifi thuis en geen mobiele gegevens meer aangelegd sedert ik die eerste sms ontvangen heb. Vandaag om 09.06 krijg ik opnieuw een sms : je verbruik voor mobiel internet bedraagt 5 € (TERWIJL IK SEDERT DIE SMS VAN 80% VAN JE SURFVOLUME MIJN MOBIELE GEGEVENS NIET MEER HEB AANGELEGD) Wie kan mij helpen? Ik heb vandaag terug naar 5000 gebeld maar kennelijk ligt alles plat en kunnen ze me niet helpen.

Ik vrees voor een torenhoge rekening, terwijl ik dit niet verbruikt heb!

Wie kan mij hierbij adviseren / helpen. Momenteel schakel ik mijn gsm uit (enige oplossing denk ik, maar dan ben ik natuurlijk ook niet bereikbaar voor mijn familie,...)

Alvast bedankt om dit even te lezen en eventueel een oplossing voor te stellen.

Labels (2)
29 ANTWOORDEN 29
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo;

Ik heb op 17/09 om 12.40 volgend bericht ontvangen van orange:80% van je surfvolume is verbruikt. (terwijl ik dit niet verbruikt heb, dus zal ik de resterende tijd goed opletten op mijn surfgedrag). Echter zonder in tussentijd mijn mobiele gegevens nog aan te leggen krijg ik om 13.14 een nieuwe sms : je hebt 10 € surf buiten bundel verbruikt !!!  (niet dus want mijn mobiele gegevens zijn niet meer aan geweest) 's Avonds naar 5000 gebeld, waar ze me een duurder abo proberen aan te smeren terwijl ik enkel klacht wil indienen en vragen hoe dit kan terwijl ik mijn mobiele gegevens niet meer aanleg.

We zijn nu 19/09, en ik heb enkel gebruik gemaakt van mijn wifi thuis en geen mobiele gegevens meer aangelegd sedert ik die eerste sms ontvangen heb. Vandaag om 09.06 krijg ik opnieuw een sms : je verbruik voor mobiel internet bedraagt 5 € (TERWIJL IK SEDERT DIE SMS VAN 80% VAN JE SURFVOLUME MIJN MOBIELE GEGEVENS NIET MEER HEB AANGELEGD) Wie kan mij helpen? Ik heb vandaag terug naar 5000 gebeld maar kennelijk ligt alles plat en kunnen ze me niet helpen.

Ik vrees voor een torenhoge rekening, terwijl ik dit niet verbruikt heb!

Wie kan mij hierbij adviseren / helpen. Momenteel schakel ik mijn gsm uit (enige oplossing denk ik, maar dan ben ik natuurlijk ook niet bereikbaar voor mijn familie,...)

Alvast bedankt om dit even te lezen en eventueel een oplossing voor te stellen.

Ugh @hilde_d,

 

Ik ben benieuwd of alles in orde is gekomen? Verwijderde je je My Orange app en installeerde je de app nadien via 4G?

 

Klopte tevens je rekening?

 

 

Oost west,prairie best

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@hilde_d Als eerste zou ik u de My Orange app willen aanbevelen . Gratis te downloaden in uw app store. Daarin gaat u alle details zien van uw verbruik van belminuten en GB data. Ook in de klantenzone kan u zich aanmelden en ook daarin vindt u deze informatie. U ziet zowel in uw klantenzone als in uw app of u ook daadwerkelijk een torenhoge rekening gaat hebben want alles buiten uw bundel wordt netjes weer gegeven. Mocht u toch persee met de klantendienst in contact willen komen adviseer ik u om via Facebook messenger te gaan aangezien ze daar sneller op uw bericht antwoorden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
hilde_d
Gewaardeerd verkenner

@patrick2

Ik heb de orange app, en weet wat ik moet bij betalen, maar ik zou op 3, 4 dagen mijn volledig surfbundel opgebruikt hebben, en dan nog eens 10€ extra, terwijl ik dit niet verbruikt heb. Volgens de klantendienst zou dit een foutieve instelling zijn op mijn gsm. Maar via de telefoon kunnen ze dat niet 'zien'.

Daarvoor moet ik even naar een orange shop. Waar ik deze ochtend al geweest was, en waar ze niets voor mij konden doen, want zij zijn mijn provider niet, wat ook begrijpelijk is.

Maar volgende maand kan ik weer hetzelfde voor hebben. Als ik niet weet hoe dit komt. Iemand anders die enig idee heeft? Alvast bedankt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@hilde_d kan u mij zeggen wat voor toestel u gebruikt uw gsm toestel te verstaan? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen