Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 09h47
Antwoorden: 29 antwoorden
Hallo;
Ik heb op 17/09 om 12.40 volgend bericht ontvangen van orange:80% van je surfvolume is verbruikt. (terwijl ik dit niet verbruikt heb, dus zal ik de resterende tijd goed opletten op mijn surfgedrag). Echter zonder in tussentijd mijn mobiele gegevens nog aan te leggen krijg ik om 13.14 een nieuwe sms : je hebt 10 € surf buiten bundel verbruikt !!! (niet dus want mijn mobiele gegevens zijn niet meer aan geweest) 's Avonds naar 5000 gebeld, waar ze me een duurder abo proberen aan te smeren terwijl ik enkel klacht wil indienen en vragen hoe dit kan terwijl ik mijn mobiele gegevens niet meer aanleg.
We zijn nu 19/09, en ik heb enkel gebruik gemaakt van mijn wifi thuis en geen mobiele gegevens meer aangelegd sedert ik die eerste sms ontvangen heb. Vandaag om 09.06 krijg ik opnieuw een sms : je verbruik voor mobiel internet bedraagt 5 € (TERWIJL IK SEDERT DIE SMS VAN 80% VAN JE SURFVOLUME MIJN MOBIELE GEGEVENS NIET MEER HEB AANGELEGD) Wie kan mij helpen? Ik heb vandaag terug naar 5000 gebeld maar kennelijk ligt alles plat en kunnen ze me niet helpen.
Ik vrees voor een torenhoge rekening, terwijl ik dit niet verbruikt heb!
Wie kan mij hierbij adviseren / helpen. Momenteel schakel ik mijn gsm uit (enige oplossing denk ik, maar dan ben ik natuurlijk ook niet bereikbaar voor mijn familie,...)
Alvast bedankt om dit even te lezen en eventueel een oplossing voor te stellen.
Voor wat het waard is: ik heb een Galaxy A3 en in mijn toestel heet dat "Downloadbooster", schakelbaar in de verbindingsinstellingen. Wat dat ding doet is het volgende: wanneer grote downloads vastgesteld worden op WiFi wordt automatisch LTE mee ingeschakeld om sneller te kunen werken.
Dus, misschien heeft het op uw toestel ook een andere naam maar toch gelijkaardige functie ...
@Cdt24801ja, ik denk dat ik die naam moet vinden, en ook waar ik dat kan afzetten. Wel raar dat ik hier opeens problemen mee krijg, want heb deze gsm al sedert 2015.
Misschien kan iemand ons helpen?
@hilde_d U kan altijd naar een ditsbijzijnde shop gaan die u kan helpen met instellingen van een gsm. Denk aan vandenborre of iets dergelijks dat hoeft niet persee een Orange shop te zijn. Dat dit komt kan misschien ergens aan een bepaalde update liggen die u heeft gekregen.
@patrick2ja ben deze ochtend geweest, en ze konden me niet helpen
@hilde_d ook niet als u specifiek vraagt of zegt wat ze moeten zoeken nu u ergens een aanwijzing heeft wat het zou kunnen zijn? Zal nog verder kijken voor u of ik een oplossing heb voor u maar kan niks beloven.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |