Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 09h47
Antwoorden: 29 antwoorden
Hallo;
Ik heb op 17/09 om 12.40 volgend bericht ontvangen van orange:80% van je surfvolume is verbruikt. (terwijl ik dit niet verbruikt heb, dus zal ik de resterende tijd goed opletten op mijn surfgedrag). Echter zonder in tussentijd mijn mobiele gegevens nog aan te leggen krijg ik om 13.14 een nieuwe sms : je hebt 10 € surf buiten bundel verbruikt !!! (niet dus want mijn mobiele gegevens zijn niet meer aan geweest) 's Avonds naar 5000 gebeld, waar ze me een duurder abo proberen aan te smeren terwijl ik enkel klacht wil indienen en vragen hoe dit kan terwijl ik mijn mobiele gegevens niet meer aanleg.
We zijn nu 19/09, en ik heb enkel gebruik gemaakt van mijn wifi thuis en geen mobiele gegevens meer aangelegd sedert ik die eerste sms ontvangen heb. Vandaag om 09.06 krijg ik opnieuw een sms : je verbruik voor mobiel internet bedraagt 5 € (TERWIJL IK SEDERT DIE SMS VAN 80% VAN JE SURFVOLUME MIJN MOBIELE GEGEVENS NIET MEER HEB AANGELEGD) Wie kan mij helpen? Ik heb vandaag terug naar 5000 gebeld maar kennelijk ligt alles plat en kunnen ze me niet helpen.
Ik vrees voor een torenhoge rekening, terwijl ik dit niet verbruikt heb!
Wie kan mij hierbij adviseren / helpen. Momenteel schakel ik mijn gsm uit (enige oplossing denk ik, maar dan ben ik natuurlijk ook niet bereikbaar voor mijn familie,...)
Alvast bedankt om dit even te lezen en eventueel een oplossing voor te stellen.
@hilde_d als u op geavanceerd drukt dan zou u in een ander menu moeten komen .
https://www.youtube.com/watch?v=ZiygwHRv1WA
@patrick2ik denk dat de g7 geen wifi assistentie heeft, ik vind het toch niet?
@hilde_d ben voor u een kleine visualisatie aan het overlopen van uw gsm om te zien of het er daadwerkelijk in staat ga u een antwoord geven zo metten of het ook daadwerkelijk er in staat of niet.
@patrick2ok, ik wacht vol ongeduld, bedankt alvast.
@hilde_d heb meerderemalen rond gezocht maar krijg de indruk dat het niet op uw gsm staat om aan en uit te zetten. Dus de situatie wat u mee maakt is bizar , toch data buiten de bundel terwijl deze afstaat . Zou u kunnen testen of dit probleem ook voor komt als u uw simkaart in een ander toestel steekt ? Vraag niet de gemakkelijkste vragen maar het kan wel een beeld geven of het probleem daadwerkelijk bij de gsm zelf ligt of toch ergens bij Orange.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |