Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Wookie
Gewaardeerd verkenner

Verkeerde weergave dataverbruik Flybox 150 Gb

OPGELOST

De dataverbruik in mijn klantenzone geeft sinds het begin van de maand een andere (verkeerde? ) maximale toegelaten data cap weer. (zie screenshot)

Er ontbreekt m.a.w nog 50 gb. Vorige maand schonk Orange 50 Gb? Om het nu af te trekken van de volgende facturingsmaand lijkt me niet dit niet echt een geschenk te zijn. 😛 

Wat gaat hier verkeerd? Of mis ik iets bij de optelling? 

 

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Leidende sjamaan

@Wookie  als ik het zo bekijk klopt je teller wel hoor. 

Je hebt een Flybox 150 GB per maand. Daarbij heb je een optie data boost van 35 GB per maand wat wil zeggen dat je tijdens de daluren kan surfen tussen 18 uur en 06 uur en tijdens de weekenden aan maximale snelheid. 

Je hebt als extra de 50Gb gekregen die ook in je teller staan aangegeven. Dit heeft elke Flybox gebruiker gekregen als extra omwille van de Corona tijden. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Wookie
Gewaardeerd verkenner

Maak je de som met de gegevens uit de screenshot dan kom je 50 gb te kort. (15 + 35 + 50 gb = 100 gb).

Ik heb me snel even ingelogd in desktop modus en daar wordt alles wel correct weergegeven; (zie screenshot)

De ontbrekende 99 gb was zoek. 

Bij deze opgelost.

ps. bedankt Patrick om altijd zo snel te antwoorden.

patrick2
Leidende sjamaan

@Wookie  dat is graag gedaan. Help anderen graag en daar is de Tribe ook voor 🙂 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen