annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerde weergave dataverbruik Flybox 150 Gb

Topic gestart op: 11-12-20 18h57

Antwoorden: 4 antwoorden

Wookie
Gewaardeerd verkenner

Verkeerde weergave dataverbruik Flybox 150 Gb

OPGELOST

De dataverbruik in mijn klantenzone geeft sinds het begin van de maand een andere (verkeerde? ) maximale toegelaten data cap weer. (zie screenshot)

Er ontbreekt m.a.w nog 50 gb. Vorige maand schonk Orange 50 Gb? Om het nu af te trekken van de volgende facturingsmaand lijkt me niet dit niet echt een geschenk te zijn. 😛 

Wat gaat hier verkeerd? Of mis ik iets bij de optelling? 

 

 

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Wookie  als ik het zo bekijk klopt je teller wel hoor. 

Je hebt een Flybox 150 GB per maand. Daarbij heb je een optie data boost van 35 GB per maand wat wil zeggen dat je tijdens de daluren kan surfen tussen 18 uur en 06 uur en tijdens de weekenden aan maximale snelheid. 

Je hebt als extra de 50Gb gekregen die ook in je teller staan aangegeven. Dit heeft elke Flybox gebruiker gekregen als extra omwille van de Corona tijden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Wookie
Gewaardeerd verkenner

Maak je de som met de gegevens uit de screenshot dan kom je 50 gb te kort. (15 + 35 + 50 gb = 100 gb).

Ik heb me snel even ingelogd in desktop modus en daar wordt alles wel correct weergegeven; (zie screenshot)

De ontbrekende 99 gb was zoek. 

Bij deze opgelost.

ps. bedankt Patrick om altijd zo snel te antwoorden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
digiboy40
Leidende verkenner

Komt wel vaker voor dat het verbruik niet correct is ...heb al vaker dit meegemaakt

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Wookie  als ik het zo bekijk klopt je teller wel hoor. 

Je hebt een Flybox 150 GB per maand. Daarbij heb je een optie data boost van 35 GB per maand wat wil zeggen dat je tijdens de daluren kan surfen tussen 18 uur en 06 uur en tijdens de weekenden aan maximale snelheid. 

Je hebt als extra de 50Gb gekregen die ook in je teller staan aangegeven. Dit heeft elke Flybox gebruiker gekregen als extra omwille van de Corona tijden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Wookie
Gewaardeerd verkenner

Maak je de som met de gegevens uit de screenshot dan kom je 50 gb te kort. (15 + 35 + 50 gb = 100 gb).

Ik heb me snel even ingelogd in desktop modus en daar wordt alles wel correct weergegeven; (zie screenshot)

De ontbrekende 99 gb was zoek. 

Bij deze opgelost.

ps. bedankt Patrick om altijd zo snel te antwoorden.

patrick2
Wijze
Wijze

@Wookie  dat is graag gedaan. Help anderen graag en daar is de Tribe ook voor 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen