annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Topic gestart op: 26-11-21 16h22

Antwoorden: 23 antwoorden

Aco
Aspirant verkenner

Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb)

..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi.

 

daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, echter, ik gebruik geen Facebook of Twitter.

Telefoonnr 5000 ook bereikbaar.

Ik veronderstel dat dit een fout is vanuit Orange.

Wat kan ik hier aan doen?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Irina_21
Gewaardeerd verkenner

Hetzelfde probleem hier! Het is hier nog erger, 160gb opgebruikt wat echt niet mogelijk is 🤔

saralelievre
Rekruut scout

Hier sinds vandaag ook ineens 160GB verbruikt🧐 iemand een idee hoe dit kan?

NLNJFF
Aspirant verkenner

Een interne fout, wordt aan gewerkt volgens de medewerker die ik aan de lijn had op het nummer 5000!

Mvg

Irina_21
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel! 🙌

Irina_21
Gewaardeerd verkenner

Niemand weet hoe kan dat maar het klinkt dat ze dat gaan oplossen anders effe melden naar Orange. ✌

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen