annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volledige dataverbruik

Topic gestart op: 28-06-20 14h23

Antwoorden: 20 antwoorden

Md1
Ervaren verkenner

Volledige dataverbruik

Bestaat er een manier om te zien hoeveel data je in je volledige abonnementsgeschiedenis hebt verbruikt? Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 6 jaar klant en zou graag weten hoeveel data ik in die 6 jaar heb verbruikt.

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Md1
Ervaren verkenner

Aangezien ik nog onder de gezegende vleugels van mijn ouders leef, heb ik zelf geen zicht op die facturen en denk ik dat ik het beter laat bij wat het is. Ik wilde gewoon weten of er een manier was, waar ik niet van afwist, om met één druk op een knop een overzicht te hebben. Om daarom alle facturen te tellen... Misschien in een volgende lockdown.

Toch bedankt iedereen 

patrick2
Wijze
Wijze

Helaas zijn er geen andere wegen @Md1  en dat is eigenlijk ook wel logisch natuurlijk. 

Maar als de facturen door je ouders betaald worden dan verdien jij ook geen badges tenzij het op je eigen naam staat. Want om de badges te ontvangen dienen de facturen op jou naam te staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Md1
Ervaren verkenner

Hmm vreemd ikzelf heb nog nooit een factuur gezien en betaal die ook niet. Dat gebeurt allemaal via mijn vader. Die badges verdien ik nochtans wel, dat heeft toch betrekking op het abonnement zelf, ongeacht wie daarvoor financieel instaat?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Md1  dan kan dat perfect zijn dat jij het hoofdnummer bent. Dus het hoofdnummer krijgt de badges en als jij het hoofdnummer hebt of bent krijg je die badges. Dan kan ik je factuur nog betalen jij krijgt de badges. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Md1 

Alles hangt ervan af of uw ouders en jij een aparte factuur hebben. Zoals Patrick reeds aangaf is het enkel de hoofdgebruiker van een gezamenlijke factuur die badges verdient, ook al is een ander nummer van de factuur verantwoordelijk voor de prestatie.

Zodus, vermits jij in uw klantenzone kan zien dat je badges verdient ben je ofwel hoofdgebruiker ofwel heb je een apart account. Zie jij in uw klantenzone ook andere nummers? Indien niet heb je hoogstwaarschijnlijk een eigen, apart account. Dat jij de facturen nooit ziet en ook niet betaalt is een regeling bij jullie thuis waar wij geen zaken mee hebben. Dus ook niet verder op ingaan.

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen