annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar blijft Orange met het onbeperkt mobiel internet ??

Topic gestart op: 30-10-22 09h49

Antwoorden: 3 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Waar blijft Orange met het onbeperkt mobiel internet ??

Lyca heeft hun tarief aangepast naar 300GB volle snelheid en dan trager , waar blijft Orange zelf met een aanpassing???

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Het BIPT heeft bepaald dat alle "unlimited" GSM abonnementen pas vanaf 300Gb op smallband worden gezet. Orange zag dit al aankomen en heeft hun "Go Unlimited" van naam veranderd naar "Go Extreme" en zijn hierdoor niet verplicht om aan deze criteria te voldoen 😉. Mijn vermoeden is dus dat je nog lang zult mogen wachten. Hoewel ze telkens reageren als een concurrent wijzigingen aanbrengt aan hun abonnementen zie ik het hier nog niet rap gebeuren.

Voor de paar gebruikers die meer dan 70Gb verbruiken gaan ze niet voor iedereen de boel verhogen en duurder gaan maken. 



0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pletse @Gregory 

Hier zou ik @Anonymous wel gelijk moeten geven dat Orange idd haar tarief niet optrekt. 

Ik heb namelijk hier nog eens een topic over gemaakt en kreeg toen als antwoord we gaan dit intern bekijken. 

Telenet en Proximus hebben de wijzigingen ook onlangs gedaan , ook wel natuurlijk uit verplichting maar toch. Orange was altijd zo wat vooruitstrevend op dat vlak maar nu blijven ze op dat punt wel wat achter. Je uitleg @Pletse klopt wel daar heb je zeker gelijk maar toch zou ik persoonlijk ook zien dat Orange ook mee gaat op dat vlak. En die paar gebruikers die er zijn die zouden willen of nodig hebben moeten niet naar een andere provider. 

En ja de abonnementen worden dan wel wat duurder maar als je de Go Intense ook meer data geeft heb je wel een bepaalde middenweg. Dus de Go Extreme is 300 Gb maar de Go Intense is dan 60 GB bijvoorbeeld. En op die manier kun je er wat van maken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Je valt in herhaling @Anonymous Wij kunnen dat niet weten

Lyca kost wel 60 EUR en maar 33.1 GB EU roaming 

lage kost internationale gesprekken, SIM Aanbiedingen, Goedkoop Prepaid SIM, (lycamobile.be)

Leden met de meeste pluimen