annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is nieuwe klant voor Orange?

Topic gestart op: 10-08-22 18h13

Antwoorden: 9 antwoorden

Spip71
Aspirant verkenner

Wat is nieuwe klant voor Orange?

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer Orange iemand als ‘nieuwe klant’ beschouwt?

Ik ben twee maanden geleden overgestapt van Go Light naar Go Plus. Ik krijg dit abonnement 5 maanden lang aan 15 euro/maand en moet hiervoor vanaf dan 21 euro/maand betalen.

Dit weekend heb ik mijn vriend, die bij Telenet zat, laten overstappen naar Orange. Hij betaalt levenslang 16 euro voor exact hetzelfde abonnement.

Omdat ik al sinds 1999 klant ben, moet ik met andere woorden 5 euro/maand betalen voor precies hetzelfde abonnement.

Er zit voor mij dus niets anders op dan over te stappen naar een andere provider en eventueel op een later moment terug te keren (als dat al kan, want nergens op de site van Orange is te vinden vanaf wanneer je door hen als een nieuwe klant wordt beschouwd.

Frustrerend, toch?

Misschien een tip voor Orange om niet alleen nieuwe maar ook trouwe klanten van dit soort aanbiedingen te laten genieten?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Spip71 

Hey, eerst en vooral een vraagje. Hebben jullie internet (+TV) van Orange? Want dan krijg je sowieso de korting van €5 op Go Plus 😉.

Mochten jullie enkel gsm klant zijn, bel even naar de klantendienst en vraag om de korting. Zeg dat je momenteel al de korting krijgt maar dat deze gelimiteerd is tot 5 maand. Dat je anders van plan bent om te switchen van provider vermits je als trouwe klant geen recht hebt op de levenslange korting.
Wie niet waagt, die blijft maagd... Mochten ze het niet toekennen, probeer op een ander tijdstip opnieuw.

0 pluimen
Spip71
Aspirant verkenner

Ik heb gebeld met de klantenservice, maar de medewerker zei dat het voor mij idd interessanter is om over te stappen naar een andere provider 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pletse 

Op die manier kan dan elke klant wel bellen en vragen en dat bij ieder zijn eigen provider. 

Dat is naar mijn mening ook geen oplossing hé. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Spip71
Aspirant verkenner

Ik heb gebeld met de klantenservice, maar de medewerker zei dat het voor mij idd interessanter is om over te stappen naar een andere provider 🫣

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen