annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is nieuwe klant voor Orange?

Topic gestart op: 10-08-22 18h13

Antwoorden: 9 antwoorden

Spip71
Aspirant verkenner

Wat is nieuwe klant voor Orange?

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer Orange iemand als ‘nieuwe klant’ beschouwt?

Ik ben twee maanden geleden overgestapt van Go Light naar Go Plus. Ik krijg dit abonnement 5 maanden lang aan 15 euro/maand en moet hiervoor vanaf dan 21 euro/maand betalen.

Dit weekend heb ik mijn vriend, die bij Telenet zat, laten overstappen naar Orange. Hij betaalt levenslang 16 euro voor exact hetzelfde abonnement.

Omdat ik al sinds 1999 klant ben, moet ik met andere woorden 5 euro/maand betalen voor precies hetzelfde abonnement.

Er zit voor mij dus niets anders op dan over te stappen naar een andere provider en eventueel op een later moment terug te keren (als dat al kan, want nergens op de site van Orange is te vinden vanaf wanneer je door hen als een nieuwe klant wordt beschouwd.

Frustrerend, toch?

Misschien een tip voor Orange om niet alleen nieuwe maar ook trouwe klanten van dit soort aanbiedingen te laten genieten?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Pletse
Gewaardeerde genezer

@patrick2 

Ze weten bij de klantendienst dat niet iedere klant zal bellen. De meeste weten zelfs niet dat die korting bestaat.

We leven in een wereld waar de mensen die zwijgen de dupe zijn. Als je iets wil moet je erom vragen, dat is de mentaliteit in de huidige wereld. Wie niks vraagt, zal in de meeste gevallen niks krijgen.

Ik ben al blij dat sommige kortingen wel automatisch worden toegekend aan bestaande klanten.


0 pluimen
Spip71
Aspirant verkenner

Ik heb gebeld met de klantenservice, maar de medewerker zei dat het voor mij idd interessanter is om over te stappen naar een andere provider 🫣

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Spip71 

Een nieuwe klant is iemand die zich laat aansluiten op het moment van een overstap , zoals je vermeld je kameraad. 

Maar bij Orange krijgen de langere trouwe klanten ook een korting ook dat is aan de orde. Als je overgaat naar de Go Extreme krijg je sowieso levenslang je korting van € 10 per maand zowel nieuwe als vaste klanten. Daarnaast krijg je korting als je twee Go abonnementen neemt , dus twee Go abonnementen zorgt er voor dat je ook al maandelijks een blijvende korting krijgt van € 10 levenslang. 

Al met al krijgen dus de vaste bestaande klanten ook hun kortingen. Maar zoals bij iedere provider is het natuurlijk zo dat je een wat 'specialere ' korting krijgt bij een nieuwe aansluiting. Maar dat is bij elke provider zo dat is niet enkel bij Orange. 

Als je zegt ik stap over ja dan krijg je misschien ook een korting en na een X aantal tijd is die korting verlopen en dan vraag je waarschijnlijk hetzelfde bij die provider en dan stap je terug over om toch weer die korting te krijgen bij de nieuwe provider. En op die manier blijf je bezig. 

Ooit kreeg ik nog eens een korting op internet en tv en ik vroeg over laatst zit er voor mij geen korting in , aangezien ik de volle pot betaal , en kreeg als antwoord helaas er zijn op dit moment geen promoties voor je. Maar daarvoor stap ik niet over en blijf ik gewoon klant. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Spip71
Aspirant verkenner

Daarmee weet ik nog altijd niet wanneer Orange mij opnieuw als nieuwe klant beschouwt hè. Ik heb geen Go Extreme nodig. Ik wil Go Plus blijven. Maar ik vind dat ik hetzelfde tarief moet kunnen krijgen als mijn vriend, vandaar de vraag.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Spip71 

Ik vindt dat ik ook elke korting moet kunnen  krijgen die iemand anders krijgt maar daarmee krijg ik die niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen