annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke 4G LTE Categoriën worden ondersteund door Orange?

Topic gestart op: 29-07-23 21h27

Antwoorden: 5 antwoorden

Tja
Aspirant verkenner

Welke 4G LTE Categoriën worden ondersteund door Orange?

Beste,

Graag wilde ik weten welke 4G LTE Categoriën worden aangeboden of ondersteund door Orange?

Kan er per categorie worden aangegeven wat hun dekking is in België.

Alvast bedankt op voorhand.

Met vriendelijke groeten

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Helen1
Ervaren genezer

Beste @Tja Screenshot_20230902-125547.pngScreenshot_20230902-125523~2.png

Screenshot_20230902-125523~2.png

Beste @Tja hopelijk biedt dit een antwoord op je vraag?Screenshot_20230902-125547.png

@Tja hopelijk bied dit een antwoord op je vraag?

Mvg

Helen1

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Tja 

3g gaat binnekort niet meer bestaan dus daar moet je al niet op rekenen.

De meeste toestellen hebben 4g maar dat zijn eerder de nieuwere modellen, die hoeven niet altijd peper duur te zijn.

Je kunt dit nagaan door het type gsm in te tikken op google en de technische specificaties in te tikken. Dan weet je het met zekerheid. Mvg

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Tja ,

Ik vermoed dat er nog niemand heeft geantwoord omdat je vraag niet echt duidelijk is.
Wil je weten wat de dekking is op het 2G, 3G, 4G, 5G signaal?
Dit kun je via deze pagina nakijken: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/dekkingskaart 

Mocht dit niet het antwoord zijn wat je zocht, kun je je vraag dan even herformuleren.

0 pluimen
Tja
Aspirant verkenner

Dag @Pletse ,

Binnen 4G bestaan er blijkbaar meerdere categoriën, die door middel van carrier aggregation meerdere banden kunnen gebruiken. Wat ik me afvraag is welke CAT types Orange ondersteunt, moest het beperkt worden per abonnement of dergelijke wilde ik dat ook graag weten.

Hier een voorbeeld van internet: https://www.cablefree.net/wirelesstechnology/4glte/lte-ue-category-class-definitions/

Met vriendelijke groeten,

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen