Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-08-23 13h05
Antwoorden: 18 antwoorden
Ik heb mij een Wifi Buddy van Orange aangeschaft.
Dit is een draagbare MiFi van ZTE met een Orange datakaart van 5GB.
Handig voor in de wagen of om mee te nemen in landen waar de roaming data zeer duur is.
Nu wil ik deze kaart herladen maar nergens vind ik informatie waar of hoe ik dit kan doen.
De sim data kaart die in het apparaat zit daar staat alleen Hello Orange op vermeld en een Pin en Puk code, dat is alles. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Josette,
Bedankt voor je antwoord maar dat is de handleiding voor de Wifi Buddy of Airbox.
Mijn vraag is dat ik mijn Orange kaart wil herladen met data maar hier nergens informatie over vind waar of hoe ik dit kan doen.
Mijn Orange sim data kaart heeft ook geen nummer, alleen een Pin en Puk code, dat is alles.
Orange verkoopt me wel een mobiele WiFi met een kaart met 5 GB voor veel geld maar eens opgebruikt sta je daar en vindt je geen info meer van hoe de kaart te herladen met nieuwe data.
Niet erg gebruiksvriendelijk.
In een Orange Shop konden ze me ook al niet helpen, onbegrijpelijk.
Base, Telenet en andere providers hebben tenminste een Chat maar bij Orange is dat niet het geval.
Ik kan me soms niet van de indruk ontdoen dat men het je bewust moeilijk maakt om contact te zoeken. Probeer je Orange telefonisch te bereiken dan verwijst men je door naar een Orange Shop.
Beste @LV
Orange heeft via fb een account waarbij je via messenger rechtstreeks kunt communiceren. Mss kunnen ze je daar helpen? Het is maar een idee?
Mvg
Bedankt voor je bericht.
Ook hier geen hulp. De service van Orange is zo ondermaats dat ik uiteindelijk met 1 telefoontje bij Base ben geholpen.
Ze verkopen bij Orange wel graag een WiFi Buddy voor 120 euro maar after sales service daar hebben ze blijkbaar nooit van gehoord.
Ondertussen weet ik ook dat je dergelijke Buddy tussen 30 en 40 euro op de meeste plaatsen kan kopen.
Shame on you Oranje!
Kleine opmerking:
Het duurste uit heel uw "buddy" pakket is nog altijd de 5Gb mobiele data en niet het toestel 😉.
Bekijk maar eens de data plannen voor het buitenland, zo heb je bvb bij Best Destinations;
Nu, dat ter zijde, je kan nog altijd je toestel hergebruiken met een andere simkaart in veronderstel ik. En het goedkoopste blijft een lokale simkaart gebruiken.
Maar ik begrijp je frustratie wel. Succes verder.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |