annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ander gsm nummer bij activatie extra surf card

Topic gestart op: 14-01-21 22h31

Antwoorden: 4 antwoorden

Joach
Veteraan verkenner

ander gsm nummer bij activatie extra surf card

OPGELOST

goede avond,

heb vandaag extra surf card geactiveerd voor mijn moeder. Deze wordt gebruikt in tablet met 4 g, bedoeling is haar 8 gb uit haar huidig abonnement te gebruiken. Heb deze afgehaald in orange shop en via klantendienst geactiveerd.

In bevestigingsmail van Orange zie ik dat deze kaart niet gekoppeld is aan haar bestaand GSM nummer, maar heeft een ander nummer gekregen. Is dit correct? Dien ik klantendienst of shop nogmaals te contacteren om dit in orde te krijgen.

Moet wel toegeven; lijn was niet optimaal en medewerker was nederlandse taal niet goed machtig. Heeft me lange tijd in wacht gezet.

Heb tot op heden wel weinig of geen problemen gehad met Orange

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joach 

Ik heb ook een surf extra card en die heeft inderdaad een eigen nummer. Je kan er natuurlijk niet mee bellen of ernaar bellen.

De kaart is wel zichtbaar in mijn klantenzone :

Screenshot_2021-01-14 Tarief opties(1).png

Kijk dat eens na. Indien de kaart daar niet zichtbaar is, de klantendienst contacteren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joach 

Ik heb ook een surf extra card en die heeft inderdaad een eigen nummer. Je kan er natuurlijk niet mee bellen of ernaar bellen.

De kaart is wel zichtbaar in mijn klantenzone :

Screenshot_2021-01-14 Tarief opties(1).png

Kijk dat eens na. Indien de kaart daar niet zichtbaar is, de klantendienst contacteren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joach
Veteraan verkenner

@Cdt24801 heb inderdaad vermeld nummer in klantenzone kunnen gebruiken voor bepaalde apps te gebruiken (ontvangen berichten, activeren account...) - ik geef toe, is wel wat zoekwerk geweest en uitproberen. Ook klantenzone heb ik kunnen installeren op app en verbruikt klopt. Hoop enkel dat er voldoende 4 G dekking is. Gebruik van Chrome als browser ging al prima. Dankjewel voor tip

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joach 

Graag gedaan, daarvoor zijn we hier hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joach 

Voor de volledigheid mss er toch ook maar bij vermelden dat je die surf extra kaart enkel ziet in je klantenzone op PC. In de app op de foon zie je die niet omdat die enkel kijkt naar uw telefoon sim.

Als ik goed gelezen heb gaat het over de foon van uw moeder, dus is het in haar klantenzone op PC dat je moet gaan kijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen